Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@11:26:51 GMT

تقوا و بصیرت دینی؛ از شاخصه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۷۸۶

تقوا و بصیرت دینی؛ از شاخصه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا ازسمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان امروز 29 فروردین  به مناسبت روز ارتش در دیدار با پایوران پدافند هوایی فرمانده پادگان شهید یوسف حیدری ارتش استان سمنان با بیان اینکه تقوا و بصیرت دینی از شاخصه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: همه نیروهای نظامی و انتظامی هدفی واحد یعنی پاسداری و ماندگاری انقلاب را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب هجمه خود را نسبت به ارتش آغاز کردند که در این راستا سهم نیروهای مقدس ارتش جمهوری اسلامی در انقلاب بسیار زیاد  است که ارتش برابر همه آن هجمه‌ها ایستاد و دوام آورد.

خالقیان متذکر شد: همه نیروهای مسلح به‌صورت منسجم در کنار یکدیگر از کیان نظام و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع، حراست و نگاهبانی می‌کنند که اقدام احمقانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه موجب وحدت و انسجام بیش‌ازپیش ملت ایران شد.

داود خوش چشم، فرمانده مرکز پدافند هوایی ارتش استان سمنان نیز با تاکید بر اینکه همان‌طور که شهید صیاد شیرازی گفته است ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است؛  یاداور شد: شهید صیاد شیرازی محور سپاه و ارتش و بنیان‌گذار وحدت در بین نیروهای مسلح بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت

  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان آيين اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در مدرسه شاهد کرمان برگزار شد و حاضران ضمن برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی با سر دادن شعارهایی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم  گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بدون مردم و جدا از مردم نمیدانست و به همین  علت همه پرسی( رفراندوم) برگزار شد و نظرشان برای تشکیل جمهوری اسلامی ایران گرفته شد. 

 سردار معروفی دوازدهم فروردین  راه نقطه عطف و بزرگترین جشن و شادی  دانست که برای همیشه در تاریخ ثبت شد ه و مایه افتخار است . 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: :اوج بزرگی انقلاب اسلامی اکنون است که بزرگی و عظمت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی بیشتر مشاهده می‌شودکه تفکرش در جبهه مقاومت اکنون ریشه دوانده و عمیق شده است. 

وی همچنین تلاش برای رفع مشکلات مردم،تلاش برای پیشروندگی کارها و عملیاتی کردن کارهای جامعه  را از ویژگیهای انقلابی بودن برشمرد و تاکید کرد: مسئول انقلابی برای پیشرفت کار مردم کمر همت می‌بندد و تلاش می‌کند که کاری برزمین نماند و تابع رهنمودها و دستورات امام خویش است . 

 شعارهای «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مگر امت بمیرد علی تنها بماند»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است»، «رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنم»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «اسرائیل اسرائیل، کودک‌کش و جلاد است»، «فلسطین فلسطین، عامل اتحاد است»، «رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست نابودی اسرائیل زیبایی ذکر ماست»، «جنایت منطقه زیر سر آمریکاست کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست»، «مرگ بر آمریکا»، «مثلث شوم ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس»، «نماد شیطان لعین آمریکاست محور هر جنایتی آمریکاست» و... از جمله شعارهایی بود که در این مراسم سر داده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • مساجد سنگرهای دفاع از اعتقادات دینی مردم هستند