Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،معمار نژاد معاون امور بانکی بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و دارایی در اولین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به سال رونق تولید گفت:بر اساس سیاست‌های دولت در خصوص نظام بانکی و سازمان‌هایی مانند بورس که یکی از نیاز‌های اصلی تولید و تامین منابع مالی است را مورد توجه خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بدهی بانک‌ها به دولت گفت: بر اساس ظرفیت‌های قانون بودجه که ۶۵ هزار میلیارد تومان بر اساس ظرفیت قانون بودجه سال ۹۸ دولت میتواند بدهی به بانک‌ها را تصفیه کند که بخشی از این بدهی از طریق اوراق بوده که با تودیع نزد بانک‌های ملی این منابع مالی در اختیار در بخش تولید و رونق تولید قرار بگیرد.

وی افزود : در تخصیص منابع امسال باید دقت بیشتری شود  تا در تخصیص برای بنگاه‌های کوچک و متوسط که جزو اولویت‌های دولت بوده، زیرا این بنگاه‌ها میتوانند در ایجاد اشتغال و مردمی کردن اقتصاد کمک کنند.

وی گفت:منابعی که از طریق سپرده‌ها در استان آذربایجان غربی تجهیز میشه در همین استان مورد استفاده قرار بگیرد، چون بانک‌های دولتی وضعیت مناسبی در این زمینه دارند بطوری که بانک‌های دولتی بیش از ۸۵ درصد سپرده‌هایی که در استان آذربایجان غربی از مردم تجهیز کردن تسهیلات پرداخت شده که متوسط کشوری ۸۱ درصد بوده بیشتر است.

 حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این جلسه به برخی از مهم‌ترین ماموریت‌های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: توسعه تجارت فرامرزی، توسعه حمل و نقل و راه اندازی مراکز لجستیک، اجرای پروژه‌های کلیدی اقتصادی دستگاه‌های اجرایی استان، ارتقای فضای کسب و کار، جذب سرمایه گذاری و راه اندازی زنجیره خشکبار از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های اقتصادی استان در سال جاری است که به جد پیگیر تحقق آن‌ها هستیم.

حسینی به ظرفیت دستگاه‌های اقتصادی در پیشبرد برنامه‌های توسعه اشاره وبیان کرد: دستگاه‌ها و واحد‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، در صورتی که در کنار هم و هماهنگ باشند، می‌توانند نقش بسزایی را در رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و جذب سرمایه گذاری ایفا کنند.

 

انتهای پیام/ت

تاثیر مهم همکاری دستگاه های وزارت دارایی بر رونق تولید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان  اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به هفت هزار و ۷۱۶ واحد مسکونی تسهیلات خود مالکی نهضت ملی مسکن شامل وام ۳۰۰ ،۴۰۰ و ۵۵۰ میلیون تومانی پرداخت شده است که سرجمع مبالغ پرداخت شده ۱۹.۹۳۰ همت است.

مسعود بیات منش افزود: بانک‌های ملی و مسکن هر کدام به ترتیب با یک هزار و ۲۷۱ و چهار هزار و ۷۱۶ فقره جزو بهترین بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات هستند، این در حالی است که بسیاری از بانک‌های عامل عملکرد نامطلوبی در پرداخت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی دارند. اگر روند پرداخت‌ها تسریع پیدا کند، شاهد جهش بسیار خوبی در پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خودمالکی در استان خواهیم بود.

وی تسهیلات مورد نیاز یا مبلغ درخواست شده خودمالکین را در حال حاضر ۷.۶ همت عنوان کرد و خواستار تسریع جدی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان