Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کمک دو میلیارد ریالی ورزشکاران و جوانان چهارمحال و بختیاری به سیل زدگان، اظهار داشت: این کمک هزینه با برگزاری گلریزان برای کمک به سیل‌زدگان استان و کشور از طریق برخی نهادها، اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی همچنین سازمان‌های مردم نهاد جوانان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۰۲ میلیون تومان کمک نقدی در این جشن جمع آوری شد.

وی ادامه داد: از ابتدای راه اندازی کمپین رسم پهلوانی ۵۷ میلیون تومان کمک نقدی و ۴۷ میلیون تومان نیز کمک غیر نقدی در قالب اقلام مورد نیاز مناطق آسیب دیده جمع آوری که در حال ارسال به مناطق سیل زده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین با اشاره به بارش‌های شدید این استان در برخی از ایام ماه جاری، تصریح کرد: تمامی اماکن ورزشی این استان نیز همچنان آماده همکاری با ستاد بحران استان برای اسکان موقت به سیل زدگان هستند.

وی در پایان با بیان اینکه برنامه‌های هفته جوان نیز با رویکرد کمک به سیل زدگان کشور برگزار می‌شود، بیان کرد: جامعه ورزش و جوانان این استان همیشه در مواقع بحران، یاری‌گر هموطنان خود هستند و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

وی اظهار داشت: پخت ۹ هزار پرس غذا در پلدختر توسط هیئت کاراته، حضور سه تیم هیئت اتومبیلرانی، حضور سه تیم ورزشکاران هیئت قایقرانی استان در مناطق سیل زده، توزیع اقلام غذایی توسط کوهنوردان و همراهی تمام سازمان‌های مردم نهاد با آسیب دیدگان، نمونه‌ای از همدلی جامعه ورزش و جوانان این استان با سیل زدگان بود.

کد خبر 4594663

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- بازدید مربیان بوکس تیم ملی از امکانات شهرستان کوهرنگ

- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی