Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@04:40:11 GMT

بازگشت شایان مصلح به لیست پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۹۴۰

بازگشت شایان مصلح به لیست پرسپولیس

مدافع چپ پرسپولیس با اعلام کادرپزشکی در حال حاضر نیاز به عمل جراحی ندارد و در دیدارهای آتی در لیست تیم قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح که بعد از مصدومیت محمد انصاری، نمایش موفقی در سمت چپ دفاعی این تیم از خود به جا گذاشته بودند، طی هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت از لیست سرخپوشان و کادرفنی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این روزها صحبت‌هایی مبنی بر نیاز این بازیکن به عمل جراجی برای بازگشت به فوتبال بود که اکنون در تازه ترین اخبار کادرپزشکی مدعی شده او نیاز به جراحی ندارد و قادر است در صورت قبولی در تست‌های فنی در اختیار کادرفنی قرار گیرد.


قرار است طی روزهای آتی مصلح در تمریناتی که نیاز به آمادگی بالاتری دارد مورد تست قرار گیرد و در صورتی که مشکلی نداشت در اختیار کادرفنی قرار خواهد گرفت. پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و بازگشت شایان مصلح می‌تواند بخش زیادی از مشکلات خط دفاعی تیم را برطرف کند.


در صورتی که این بازیکن به ترکیب برسد، محمد نادری که نمایش موفقی در سمت چپ دفاعی داشت در کنار سیدجلال حسینی زوج دفاع میانی را برابر سپاهان تشکیل خواهند داد.

پرسپولیس تهران شایان مصلح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت اوسمار مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵ دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آن‌ها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد