Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@10:01:43 GMT

شوک به استقلال؛ هافبک کلیدی ادامه فصل را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۹۹۹۸

شوک به استقلال؛ هافبک کلیدی ادامه فصل را از دست داد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از ایلنا، استقلال در دیداری از هفته بیست و ششم لیگ برتر دیروز در ورزشگاه آزادی موفق شد ماشین سازی را با تک گل مهدی قائدی شکست دهد تا ۵۰ امتیازی شده و به رتبه دوم جدول صعود کند.

 

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال یکی از بازیکنانی بود که در دیدار دیروز برای تیمش به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی که ۳ ماه است با مصدومیت فتق ورزشی روبرو است، در ماه‌های اخیر علی رغم اعلام کادر پزشکی باشگاه از انجام عمل جراحی خودداری کرده بود تا در آستانه دیدارخای پایانی فصل با دردسر بزرگی روبرو شود.

 

طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال قرار است فرشید اسماعیلی بالاخره عمل کند و باتوجه به طولانی بودن روند نقاهت انتظار می‌رود این بازیکن دیدارهای استقلال را تا پایان فصل از دست بدهد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ماشین سازی فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 

صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت ‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای تجهیزات ورزشی مدارس حدود ۱۰۰میلیارد تومان در نظر داریم که پس از عید نوروز به آن‌ها اختصاص می‌دهیم.

وی افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی در مدارس شامل وسایل ورزشی همچون توپ، طناب، بدمینتون و فضاهای ورزشی در مدارس می‌شود.

او ادامه داد: برخی از مدارس از نظر وسایل و امکانات ورزشی بسیار خوب هستند اما برخی دیگر نیاز به توجه دارند. به همین جهت سازمان برنامه و بودجه مقداری اعتبار به ما تخصیص داده که به تازگی در مدارس توزیع کرده‌‌ایم.

او ادامه داد: این اعتبار باعث رفع بخشی از کمبود تجهیزات ورزشی مدارس می‌شود.

وی با بیان این که کمتر از ۱۰ درصد مدارس در کشور به فضاهای ورزشی مجهز هستند؛ تصریح کرد: متاسفانه کمتر از ۱۰ درصد مدارس کشور به فضاهای ورزشی استاندارد مجهز هستند به همین جهت همچنان دانش آموزان مخصوصا دانش آموزان دختر از زمین‌های خاکی و زمین آسفالت استفاده می‌کنند به همین جهت مدارس دخترانه و ابتدایی در الویت مجهز شدن فضاهای ورزشی هستند و نیاز به بهسازی، استاندار سازی و متناسب سازی دارند.

او ادامه داد: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی استاندارد مجهز شده‌اند با این حال ما در ابتدای کار تجهیز مدارس هستیم و تا شرایط مطلوب راه زیادی داریم.

گفتنی است که طبق اعلام معاونت تربیت بدنی با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همکاری معاونت آموزش ابتدایی، ۱۴۰۳ فضای ورزشی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دخترانه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ ساخته خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • سقوط یک ستاره؛ ساندرو تونالی با 50 اتهام شرط‌بندی روبرو شد!
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می‌دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می‌شود!
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می شود! / اوضاع به نام تولید اما کاملا به کام رباخواران است / نهادهای نظارتی کجا هستند؟