Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: تبدیل زمین های هکتاری به ویلا مشکل مسکن جوانان منطقه را حل نخواهد کرد و سودی برای آنان ندارد.

به گزارش ایرنا «مهرداد پورفتحی» روز پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان دماوند با بیان اینکه امروز جوانان حقیقتا با مشکل تامین مسکن مواجه هستند افزود: سال های گذشته موضوع واگذاری زمین هایی در شهرک های مختلف به جوانان طرح شده بود اما با وجود چندین سال، زمینی تعلق نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: حضور سرمایه گذار و بخش خصوصی برای توسعه منطقه فرصت خوبی است ولی سرمایه گذار هم پس از حضور در شهرستان از نیروهای خود استفاده می کند و باز هم جوانان منطقه بیکار می مانند.
پروفتحی تصریح کرد: بهتر است به سمتی حرکت کنیم که زمین هایی را با ضوابط و مقررات در اختیار جوانان منطقه قرار دهیم تا علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال و رونق تولید، از هجوم جمعیت و افزایش ویلاسازی در دماوند جلوگیری شود تا جوانان دماوندی در نقاطی که در شانشان نیست زندگی نکنند.
به گفته وی زمانی بحث اشتغال جوانان درست می شود که قانون کار تغییر کند.
فرماندار شهرستان دماوند نیز در این جلسه با اشاره به سال رونق تولید و استفاده از ظرفیت جوانان برای تحقق این شعار گفت: امسال سال حرف نیست.
مجید صفری اظهار داشت: سال گذشته در بخش گردشگری بیش از 45 سرمایه گذار در منطقه اعلام آمادگی کردند که با توجه به استعداد و قابلیت های موجود لازم است این مهم بیش از پیش تقویت شود.
وی بیان کرد: سال 97 موفق شدیم بعد از چند سال شهرک صنعتی دماوند2 را احیا و برخی از واحدهای نیمه فعال آن را فعال کنیم.
صفری یکی از اولویت های شهرستان در بخش تولیدات کشاورزی را حفظ باغ شهر بودن منطقه دانست و افزود: دماوند را می توان در مسیر توسعه قرار داد بدون آنکه شاهد صدمه دیدن محیط زیست آن باشیم.
حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند نیز بر برنامه ریزی نهادهای متولی بویژه اداره ورزش و جوانان در بخش های تربیتی، روحی و جسمی جوانان تاکید کرد.
تهرام/7246/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جوانان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با بیان اینکه امروز همزمان در سه شهر مهاباد، خوی و شوط 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی بصورت نمادین در مهاباد کلنگ زنی شد،گفت: در شهرستان مهاباد 139 واحد برای کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان شامل شاغل و بازنشسته کلنگ زنی شد تا بخشی از آلام و مشکلات آنها تسکین یابد.

هوشنگ محمدی افزود: واگذاری زمین و تأمین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی یکی از اولویتهای وزارتخانه بوده که در راستای طرح جهش تولید مسکن ملی اجرایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی هم در این مراسم با بیان اینکه کلنگ زنی عملیات ساخت مسکن کارکنان کشاورزی در سه شهر مهاباد، خوی و شوط به طور همزمان انجام شده است، گفت: در قالب این سه پروژه حدود ۳۲۷ قطعه زمین واگذار شد که باید از تلاش سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی تشکر کرد.

خسرو شهبازی، در ادامه خواستار اختصاص اعتباربرای پایان طرحهای آبرسانی در شهرستان مهاباد شد.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد نیز از پیشرفت های شهرستان در حوزه های مختلف گفت: واگذاری زمین با هدف ساخت منزل برای کارکنان دولت یکی از کارهای شایسته دستگاهها برای خانه دار شدن نیروها و کارکنان دولت است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در بدو ورد به مهاباد با حضور بر مزار خلبان شهید حیدری به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی