Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برگزاری تورنمنت بین‌المللی تنیس ITF juniors ۲۰۱۹ (جام ولایت) گفت: در این تورنومنت ۸۰ تنیسور خارجی و داخلی در ۲گروه دختران و پسران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تورنمنت بین‌المللی تنیس ITF juniors 2019 (جام ولایت) به میزبانی اصفهان و با حضور 80 تنیسور خارجی و داخلی در 2 بخش دختران و پسران زیر 18 سال با حضور بیش از 10 کشور خارجی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از مسابقات از روز شنبه 31 فروردین ماه کار خود را در باشگاه تنیس آپادانا آغاز می‌کند و تنیسورها برای کسب امتیاز جهانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فرشید زیدی مدیر برگزاری این مسابقات با بیان اینکه تورنمنت بین‌المللی تنیس ITF juniors 2019 (جام ولایت) برای چندمین بار به میزبانی اصفهان در ایران برگزار می‌شود، گفت: پرداختن به رقابت‌های بین‌المللی باعث ارتقای سطح ورزش در استان و همچنین کشور می‌شود و این زمینه را فراهم می‌کند تا با استفاده از زیرساخت‌های موجود به رشد و تقویت تنیس بپردازیم.

وی افزود: در این تورنمنت بیش از 80 تنیسور خارجی و داخلی در رده سنی زیر 18 سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت نفرات و تیم‌های برتر مسابقات در بخش انفرادی و دونفره مشخص شود.

رقابت تنیسورهای نوجوان در مسابقات تور آسیاتنیسورهای قم در لیگ آینده‌سازان کشور نایب‌قهرمان شدندجوکوویچ: به ترک تنیس فکر نکرد‌ه‌ام

مدیر برگزاری تورنمنت بین‌المللی تنیس جام ولایت خاطرنشان کرد: این مسابقات جایزه نقدی ندارد و رقابت‌ها صرفاً برای بالا بردن امتیاز جهانی تنیسورها برگزار می شود.

زیدی با اشاره به حضور تنیسورهای خارجی در این مسابقات ادامه داد: تاکنون تنیسورهایی از کشورهای روسیه، جمهوری چک، تونس، چین، کویت، ترکیه، هند، آلمان و غیره برای شرکت در این مسابقات اعلام حضور کرده‌اند.

وی گفت: مسابقات از روز شنبه 31 فروردین ماه مصادف با 20 آوریل در جدول مقدماتی کار خود را آغاز می‌کند و از روز دوشنبه 2 اردیبهشت مصادف با 22 آوریل وارد جدول اصلی رقابت‌ها شده و تا روز شنبه 7 اردیبهشت ماه مصادف با 27 آوریل ادامه دارد.

گفتنی است، این دوره از مسابقات با سرداوری مسیح صلاح داور بین‌المللی نشان سفید کشورمان در 2 بخش انفرادی (Singles) و دو نفره (Doubles) با عنوان جام ولایت در ابعاد بین‌المللی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین رقابت های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگیلس برگزار خواهد شد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند که سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

دیگر خبرها

  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • تا این لحظه هیچ گزارشی از حمله خارجی به ایران وجود ندارد
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان