Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رژه و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروهای مسلح استان کردستان به مناسبت روز ارتش در سنندج برگزار شد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امروز همزمان با سراسر کشور، مراسم رژه و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش با حضور مسئولان ارشد، جمع کثیری از فرماندهان نیروهای مسلح ارتش، سپاه پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی استان در بلوار آزادگان این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم شخصیت‌های سیاسی و مذهبی مختلف از جمله سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان، سردار کیومرث شیخی فرمانده مرزبانی استان کردستان، امیر سعید اثنی‌عشری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان، محمدرضا مترقب رئیس‌کل دادگستری استان کردستان، اکبر جوهری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج، فرماندار و شهردار سنندج، برخی دیگر از مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردمی حضور داشتند.

یگان‌های نمونه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی استان کردستان در این مراسم با عبور از محل جایگاه و ادای احترام به کلام‌الله مجید، تمثال حضرت امام(ره) و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، مراسم سان و رژه و حرکات تاکتیکی و رزمی اجرا و گوشه‌ای از آمادگی و توان نظامی و دفاعی خود را به‌ نمایش گذاشتند.

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در بجنورد به روایت تصویرنمایش اقتدار نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی در رژه روز ارتشرژه نیروهای مسلح در استان گیلان برگزار شد + فیلم

در این مراسم رژه یگان‌های موتوری با نمایش ادوات نظامی همراه شد و گوشه‌ای از توان دفاعی نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان به نمایش گذاشته شد.

یگان‌های نظامی و انتظامی شرکت‌کننده در این مراسم، به‌صورت هماهنگ و در صفوفی منظم آمادگی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • (تصاویر) دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس