Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:35:45 GMT

کمک بالگرد اورژانس به باردار تنگ ارمی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۰۵۴

کمک بالگرد اورژانس به باردار تنگ ارمی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: ساعت ۱۱:۳۰ صبح چهارشنبه بیست و هشتم فروردین به دنبال تماس از درمانگاه تنگ ارم با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ دشتستان مبنی بر در خواست کمک به مادر باردار ۴۰ ساله با سابقه بیماری قلبی و تیرویید در درمانگاه، آمبولانس جاده‌ای تنگ ارم به محل مددجو اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: پس از رسیدن آمبولانس به درمانگاه تنگ ارم با توجه به شرایط اورژانسی مادرباردار، مسئول اورژانس شهرستان دشتستان درخواست اعزام بالگرد اورژانس به معاون ارشد سازمان داده شد و پس از هماهنگی‌های لازم بالگرد اورژانس در نزدیک درمانگاه مددجو را از آمبولانس ۱۱۵ تحویل گرفت و به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل کرد.

انتهای پیام/ک

اورژانس هوایی برای کمک به مادر تنگ ارمی پرواز کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از حمله افراد ناشناس به آمبولانس و نیروهای اورژانس حین انجام اقدامات ویژه درمانی بربالین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دکتر فرهنگ کره‌بندی اظهار کرد: ساعت 1:50 امروز (29 فروردین‌ماه) کادر همکاران عملیاتی اورژانس حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس، به شدت مورد حمله سه نفر که در حالت عادی نبودند، قرار گرفتند.

وی افزود: نیروهای اورژانس با آمبولانس در حال انتقال بیمار بودند که این افراد ناشناس، آمبولانس را متوقف و به آن‌ها حمله و سپس فرار کردند.

کره‌بندی گفت: متاسفانه در این حادثه ناخوشایند علاوه بر شکستن شیشه‌ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت. خانواده بیمار در این شرایط بیمار را که یک زن 50 ساله بود از کارشناسان اورژانس تحویل گرفتند و خود به بیمارستان انتقال دادند.

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو وقوع این حادثه با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری است. از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی