Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ شاهین تقی‌خانی  سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رژه امروز نیروها و یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای ارتش در سال های دفاع مقدس به دلیل شرارت ها و تهدیدها و تصمیمات اشتباه سران کشورهای استکباری، آموختند که همواره باید آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رژه سالیانه ارتش تنها نشان دهنده بخشی از آمادگی نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی بود و هر ارتش و نیروی مسلحی باید  این آمادگی‌ها را داشته باشد.

سخنگوی کل ارتش اظهار کرد: امروز در روز ارتش، بخشی از این آمادگی‌ها در سراسر کشور از جمله استفاده از سطحی ها، زیرسطحی ها، شناور‌های نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس نمایش داده شد، که تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های ارتش بود.

گفتنی است، صبح امروز و  به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی توانمندی‌های ارتش کشورمان در سراسر ایران از جمله در پایتخت کشورمان تهران به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش رژه امیر تقی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، سردار رونده در یادواره شهدای حمله رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهدای مدافع حرم هرمزگان افزود: در عملیات وعده صادق دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.
وی گفت: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.
سردار رونده افزود: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس نیز گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت