Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:22:44 GMT

رژه نیروهای مسلح در اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۰۶۳

رژه نیروهای مسلح در اراک برگزار شد

به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش رژه نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پادگان حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در این مراسم ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش ضمن تقدیر از نیروهای مسلح گفت: آرامش و امنیت این مروز و بوم مدیومن هوشیاری و بیداری شما عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ایمان به خدا و اتکا به معنویت در مسیر ارزش های و حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گام بر می دارند.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همواره پشتوانه انقلاب و ولایت فقیه هستند، ادامه داد: این بزرگ مردان با تمام توان در برابر توطئه های شوم دشمنان ایستاده اند و تا آخرین نفس از آرمان های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و خون شهدا دفاع می کنند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به اقدام بی شرمانه رئیس جمهور امریکا اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی باید بدانند که این تهدیدها و تحریم ها بر ملت ایران اثر نمی کند و ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی با این تحریم های ظالمانه قوی تر و در ادامه مسیر انقلاب ثابت قدمتر می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه امریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده است، گفت: این امر در شرایط انجام شد که نیروهای مخلص و همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال کمک رسانی به مردم سیل زده در کشور بودند.

 

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به حمایت امام خمینی  از ارتش و تاسیس سپاه پاسداران در دوران انقلاب را امری مبارک و نشان از دور اندیشی امام خمینی دانست و بیان کرد: وجود این دو سبب تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور در مقابل دشمنان قسم خورده نظام است.

 

این مقام  ارشد استان در ادامه به شهدای ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 48 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

 

در این مراسم که با حضور استاندار استان مرکزی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استان مرکزی برگزار شد، یگان هایی از پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه روح الله و فرماندهی انتظامی استان مرکزی مقابل تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز ارتش سیل رژه روز ارتش خسارت سیل خبرگزاری شبستان اردبیل مسابقات قرآن ارتش سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روز جوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است