Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:17:50 GMT

ضرورت سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه گردشگری ‌استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۰۷۳

ضرورت سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه گردشگری ‌استان یزد

‌به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان نوروز ۹۸ و ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور میدانی مدیران استان و فرمانداران در ایام ابتدایی سال اظهار داشت: آنچه نوروز امسال اتفاق افتاد وجود همدلی برای یک جشن ملی بود و خوشبختانه در کنار این همدلی و صمیمیت همکاری و تعامل بسیار مثبت و سازنده‌ای را از همه دستگاه‌های استان و فعالان بخش خصوصی شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شاهد رشد قابل توجه گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز بودیم، ادامه داد: این افزایش مسافر با کاهش جرایم از جمله جرم‌های مربوط به سرقت و کاهش تلفات جاده‌ای، درون شهری و تصادفات همراه بود.

طالبی افزود: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری استان در سال جاری به وجود آمد و استقبال شایسته مسافران این تلنگر را به همه مسئولان استان زد که در حوزه گردشگری نیازمند سرمایه گذاری‌های جدید و توجهی بیش از گذشته هستیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نگاه اصلی مدیریت ارشد استان در ایجاد اشتغال به حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است.

طالبی عنوان کرد: در حوزه گردشگری ظرفیت بالقوه و بالفعل بسیار خوبی در اختیار همه ما قرار دارد که اگر به خوبی از این ظرفیت بهره‌برداری کنیم و شرایط اجتماعی و اقتصادی مناسبی را در کنار حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری ایجاد کنیم؛ بخش عمده‌ای از دغدغه‌های ما در حوزه اشتغال به ویژه تاکید بر اشتغال نیروهای تحصیل‌کرده بومی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: در استان یزد در حوزه گردشگری با میراث تاریخی و ارزشمند همچنین در حوزه گردشگری طبیعی با امکانات و ظرفیت‌های خدادادی بسیار خوب استان یزد، از ظرفیت‌های لازم برای جذب گردشگران برخوردار هستیم.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات معاون عمرانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان حضور میدانی مدیران استان و فرمانداران را شایسته تقدیر دانست و بیان کرد: امسال یکی از نوروزهایی بود که همه فرمانداران در شهرستان‌های تحت مسئولیت خود حضور داشتند و حضور میدانی مدیران در رابطه با اسکان مسافران، بارندگی‌های اخیر و مدیریت بحران و سیل اتفاقات خوبی رقم زد و از بسیاری از خسارت‌ها جلوگیری کرد.

طالبی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی نیز ایثارگرانه، با انگیزه بالا و با کمترین چشمداشت شرایط و فضای لازم را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم کردند به گونه‌ای که در صحبت با گردشگران، آنها از نوع تعامل و ارتباط مردم یزد و برخوردها بسیار راضی و خشنود بودند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه انتخاب فعالان نوروز ۹۸ برای کمیته ارزیاب بسیار سخت بوده است، اظهار امیدواری کرد: این مراسم و تجلیل‌ها انگیزه‌ای باشد برای تقویت فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های بهتر برای سال آینده که با خدمات بهتر و شایسته‌تر بتوانیم بار دیگر شاهد افزایش گردشگران در ایام نوروز ۹۹ باشیم.

کد خبر 4594670

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استانداری یزد استاندار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی رسید که بتوان با استفاده از سرمایه داخلی و وجود ظرفیت‌های کشور مشکلات را حل کرد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: باید بتوان با مدیریت موضوعات داخلی و استفاده از ظرفیت‌های کشور شرایط را به سمت حل مشکلات به خصوص در موضوعات اقتصادی پیش برد چون کشور ما دارای ظرفیت‌هایی همچون کشور ما دارای منابع انسانی و سرمایه‌های خدادادی زیادی است که اینها می‌تواند بستری خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری فراهم کند.

وی با بیان این‌که طبق فرمایشات رهبری تحریم‌ها نمی‌تواند مردم ما را از پا در بیاورد، اظهار کرد: تحریم‌ها ما را نمی‌تواند فلج کند حتی تحریم‌ها در کنار آثار منفی‌اش آثار مثبتی داشته چون ما چاره‌ای جز اتکاء به توانمندی‌های داخلی نداریم. آثار آن را هم می‌توان در حوزه دفاعی دید که ایران پاسخ محکمی به اسرائیل داد. ما در این حوزه هیچ چیزی از کشورهای پیشرفته کمتر نداریم به طوری که پهپادها و موشک‌های ما از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی عبور و به اهداف خود اصابت کرد.

منتخب مجلس دوازدهم تاکید کرد: هر جا که دشمن به این نکته رسید که ما بر ظرفیت‌های خودمان اتکا کرده و توانسته‌ایم در آن حوزه مشکلات‌مان را حل کنیم کوتاه آمده و ادامه نداده است. تجربه نشان داده که در این حوزه‌ها تحریم‌ها اثری نداشته که می‌توان از این تجربیات برای سایر حوزه‌ها به خصوص در رفع مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

قادری تاکید کرد: باید بدون توجه به تحریم‌ها به حدی از توانمندی برسیم که مشکلات را با استفاده از سرمایه و منابع داخلی و مدیریت در کشور حل کنیم؛ به خصوص در شرایط فعلی که بعد از عملیات «وعده صادق» شاهد هماهنگی و انسجام ملی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای کارگران و بخش تولید اظهار کرد: باید در سال جاری تمرکزمان بر تحقق اهداف شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» باشد که در این راه توجه به واحدهای تولیدی امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد