Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:13:11 GMT

عامل قتل زن 41 ساله در بوشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۰۷۸

عامل قتل زن 41 ساله در بوشهر دستگیر شد

بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از قتل یک زن در شهر بوشهر جسد او را در جاده اطراف شهر دلوار رها کرده بود کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: روز دوشنبه 26 فروردین خبر مفقود شدن زنی 41 ساله به کلانتری 14 تنگک بوشهر اعلام و یک روز بعد جسد این فرد در حالی که سوخته بود در یکی از جاده‌های اطراف دلوار کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با تلاش‌ کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی استان و جمع آوری دلایل مستند، فردی که با خانواده مقتول ارتباط خانوادگی داشته به عنوان متهم شناسایی و دستگیر شد.
واعظی بیان کرد: این متهم با سوء استفاده از اعتماد دو خانواده به قصد سرقت طلا‌های مقتول وی را در منزلش خفه و پس از سوزاندن جسد، به منظور پنهان کردن سرنخ‌های احتمالی کشف حادثه، آن را در جاده‌های اطراف دلوار رها کرده بود.
سردار واعظی با اشاره به اینکه منزل قاتل و مقتول در یکی از محله‌های شهر بوشهر و نزدیک به هم قرار دارد، گفت: با اعتراف متهم به بزه ارتکابی، طلا‌های سرقت شده از منزل او کشف و خودروی مورد استفاده وی توقیف شد.
وی همچنین در خصوص کشف پیکر نیمه جان زنی دیگر در شهر دلوار، افزود: این زن در مرکز درمانی در حال مداواست و وضع او رو به بهبود است و برابر بررسی‌های پلیس هیچ عامل دومی در این حادثه نقش نداشته است.
7212/6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قتل قاتل بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، دو فوتبالیست لیگ برتری پس از گزارش به پلیس، به اتهام تجاوز دستگیر شدند. سان گزارش داد این دو فوتبالیست که نامشان فاش نشده از یک باشگاه هستند و در آخر هفته دستگیر شده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، پلیس با یک بازیکن 19 ساله به ظن حمله و کمک به تجاوز در زمین تمرین باشگاهش صحبت کرد و او به طور رسمی دستگیر شد. او یک شب بازداشت شد و بعداً توسط پلیس با احتیاط لازم مورد بازجویی قرار گرفت.

بازیکن دیگر که او هم 19 ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. به گفته این روزنامه، هر دو بازیکن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌‌اند تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

گزارش شده که این جرم در جمعه شب رخ داده و قربانی ساعاتی بعد با پلیس تماس گرفته و شکایت رسمی خود را ارائه کرده است. سخنگوی پلیس به سان گفت:"افسران دو مرد را پس از گزارشی مبنی بر تجاوز دستگیر کردند. مرد 19 ساله ای به ظن تجاوز و کمک به تجاوز دستگیر شد. دومین مرد 19 ساله هم به ظن تجاوز دستگیر شد. این دو بعد از بازجویی، به قید وثیقه پلیس آزاد شدند."

یک منبع همچنین به سان گفته که پلیس پس از حضور در ورزشگاه با یکی از بازیکنان در اتاقی خصوصی صحبت کرد. این بازیکن با یک نفر دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب به طور رسمی دستگیر شد.

سخنگوی این باشگاه که سان نام آن را فاش نکرده، در این خصوص گفت:"از آنجایی که این موضوع اکنون توسط پلیس در دست بررسی است، باشگاه در این مرحله اظهارنظر بیشتری نخواهد کرد."

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند