Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، به مناسبت هفته جوان علی محمدیان عضو مجمع ملی جوانان استان اردبیل یادداشتی به خبرگزاری برنا ارسال نموده که به شرح زیر است.

  بسم الله الرحمن  الرحیم

در بین فصول سال،بهار از زیبایی و جاذبه بی نظیری برخوردار است. بهار، فصل سرسبزی، شکفتن و تازگی است. فصلی که طبیعت قشنگ ترین جامه را بر تن می کند و جلوه خاصی به خود می گیرد و ای بسا خوب گفته اند که جوانی، بهار عمر آدمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالهای گذشته شاهد این بودیم که معنی کلمه ی جوان، مشکل و دغدعه جوانان، عدم رسیدگی مسولین به این حوزه بود.

 اینک خوشحالیم چندین ایام است که در استان مهربانی ها، مجمع جوانان استان و بنده به عنوان عضو کوچک این مجمع دست در دست هم دادیم تا بصورت داوطلبانه مشکلات جوانان را در بین دستگاهای اجرایی تقسیم کنیم تا قطره ای از مشکلات اقیانوس وار جوانان حل گردد.

 جوانان برای فتح قله های بزرگ موفقیت، کنار هم بودن را باید تمرین کنند تا وقتی کنار هم جمع میشوند کم‌ رنگ تر  نشوند.

اینجانب ولادت مسعود حضرت علی اکبر(علیه السلام) و هفته جوان را به  جوانان این شهر  دارالعرفان اردبیل که با همت، تلاش، دانایی، غیرت و تخصص خود همواره در عرصه های مختلف اعم از فعالیت های مدنی ، اجتماعی و علمی در کشور و جهان، باعث افتخار نام اردبیل شده اند، تبریک گفته و موفقیت، این عزیزان را همگام با اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان خواستارم.

         دبیر و سخنگوی هیئت رئیسه

 مجمع ملی سمن های جوانان استان اردبیل

                 علی محمدیان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل زیبایی مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: باید نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، یاسم خان‌محمدیان امروز- چهارشنبه بیست و نهم فروردین‌_ در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: روند پیشرفت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و تولید نهال در سال جاری برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل آتش‌سوزی، افزود: لازم است نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان اینکه مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی بسیار تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: مدیران منابع طبیعی شهرستان‌ها برای پیشگیری و اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع از مجریان طرح‌ها و بهره‌برداران منابع طبیعی، دهیاران و شورای اسلامی روستاها در مناطق بحرانی کمک بگیرند.

خان‌محمدیان ادامه داد: لازم است ضمن توجه جدی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت نسبت به تولید شش میلیون اصله نهال در استان اقدام شود.

کد خبر 745447

دیگر خبرها

  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)
  • «مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود