Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@10:47:35 GMT

رسمی: از پیراهن لیورپول در فصل 2019-2020 رونمایی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۳۲۹

رسمی: از پیراهن لیورپول در فصل 2019-2020 رونمایی شد (عکس)

کیت نخست لیورپول در فصل آتی همان چیزی است که پیش از این منتشر شده بود.

طرفداری - باشگاه لیورپول از کیت نخست خود در فصل 2019-2020 رونمایی کرد. این کیت تقریبا مطابق با همان چیزی است که فوتی هدلاینز از چند روز پیش خبرش را می داد. کمپانی نیوبالانس کیت نخست قرمزها در فصل آینده را، با الهام گرفتن از باب پیزلی، سرمربی افسانه ای قرمزها در دهه 70 و 80 میلادی، طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیزلی افسانه ای، در دوران حضورش در لیورپول 6 عنوان قهرمانی در لیگ برتر و 3 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با قرمزها کسب کرده است. 

به گزارش FourFourTwo، پیراهن دروزاه بان ها، کاملا سیاه رنگ است و یک لیوربرد طلایی روی سینه آن نقش بسته است. امسال صدمین سالگرد تولد باب بیزلی است و به همین منظور، باشگاه لیورپول، در طراحی کیت نخست فصل آینده اش، نسبت به بزرگ ترین سرمربی تاریخ این باشگاه، ادای دین کرده است. کمپانی نیوبالانس جزئیات بیشتری را نیز در طراحی لباس ها به کار برده است.در قسمت داخل یقه همه کیت های طراحی شده توسط این کمپانی، امضای پیزلی فقید درج شده است. همچنین به دلیل ادای احترام به 96 قربانی فاجعه هیلزبرو، عدد 96، پشت یقه پیراهن ها، دوخته شده است. 

نوار های سفید نارکی که بر روی کیت نخست لیورپول در فصل آینده وجود دارد، با الهام گرفتن از پیراهن نخست قرمزها در فصل 1982-1983، طراحی شده است. لیورپول در فصل مذکور که آخرین سال سرمربیگری پیزلی در این تیم بود، توانست چهاردهمین قهرمانی اش را در رقابت های لیگ برتر، جشن بگیرد.

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از ۱/۵ میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله ۱ روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

به گزارش عصرایران، «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم‌های غیرکمدی است که می‌تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکورد‌های فروش را جا به جا کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس