Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:17:38 GMT

۲۱ پزشک و پرستار به مناطق سیل‌زده هویزه اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۴۰۴

۲۱ پزشک و پرستار به مناطق سیل‌زده هویزه اعزام شدند

محمود شمس الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سپاه الغدیر استان یزد مسئولیت ساماندهی منطقه سیل‌زده هویزه در استان خوزستان را بر عهده دارد، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی نیز با سپاه الغدیر همکاری می‌کند.

وی بیان کرد: در همین راستا ۲۱ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان یزد شامل گروه پزشکی، پرستار و ماما به این مناطق اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس الدینی خاطرنشان کرد: افراد اعزامی در قالب دو تیم پزشک عمومی، یک جراح مغز و اعصاب، یک متخصص بیماری‌های عفونی، یک متخصص اطفال، دو دندانپزشک، یک ماما و پنج پرستار عازم هویزه شده‌اند.

وی، ارائه خدمات رادیولوژی و آزمایشگاهی را از دیگر برنامه‌های در دستور کار تیم بهداشتی، درمانی و فرهنگی بسیج جامعه پزشکی دانست و افزود: برخورداری از یک تیم پنج نفره بهداشتی و یک دارو یار از جمله ویژگی‌های تیم بسیج جامعه پزشکی یزد در خوزستان است.

مسئول تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی استان یزد به شهرستان سیل‌زده هویزه عنوان کرد: توسط این تیم، داروهای مورد نیاز به صورت رایگان به ارزش ۷۰ میلیون تومان بین بیماران توزیع شده است.

شمس الدینی بیان کرد: در روز اول فعالیت تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد در شهرستان هویزه بیش از ۳۰۰ نفر ویزیت شده‌اند و ۱۰۰ مورد تزریقات و ۳۵ مورد سرم درمانی انجام شده است.

کد خبر 4594699

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه الغدیر استان یزد یزد مناطق سیل زده کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان یافتن معاینات پزشکی پیش از اعزام زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ در این استان، به منظور تصمیم گیری در خصوص استطاعت جسمی آن دسته از متقاضیانی که پزشکان نسبت به تأیید آنها مردد هستند تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: همچنین متقاضیانی که به نظر پزشکان معترض هستند نیز پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور پزشک اولیه در زمان برگزاری کمیسیون اظهار کرد: ۴ پزشک متخصص قلب و عروق، داخلی، متخصص پزشکی ورزشی و مغز و اعصاب به همراه نماینده استانی مرکز پزشکی حج پرونده‌ها را بررسی کردند که نتایج آن طی روزهای آتی برای انجام مراحل نهایی ثبت نام به زائرین اعلام می‌شود.

کد خبر 6082040

دیگر خبرها

  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • تعداد پزشکان اعزامی به حج کم شد/ ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند