Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:07:55 GMT

توصیه‌های روحانی به سفیر جدید در سازمان ملل

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۴۱۲

رئیس‌جمهور، امروز در جلساتی جداگانه، عملکرد سال ۱۳۹۷ سازمان‎های حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه برنامه‌های آتی این دستگاه‌ها در سال ۹۸ را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور، امروز پنجشنبه در جلساتی جداگانه، عملکرد سال ۱۳۹۷ سازمان‎های حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه برنامه‌های آتی این دستگاه‌ها در سال ۹۸ را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسات که جداگانه و با حضور هر یک از معاونان رئیس‌جمهور با روحانی تشکیل شد؛ معاونان رئیس جمهور دستاورد‌ها و برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت خود را تشریح و به بیان نیاز‌ها و برنامه‌های سال جاری پرداختند.

رئیس جمهور پس از بررسی گزارش‌ها، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آقایان عیسی کلانتری، علی اصغر مونسان، معصومه ابتکار و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی رهنمود‌ها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه‌های سال جاری این مجموعه‌ها ارائه کرد.

همچنین روحانی در جلسه‌ای جداگانه با دکتر مجید تخت روانچی، نماینده جدید جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و توصیه‌ها و نکات مورد نظر خود را به وی ارائه کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک حسن روحانی تخت روانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • پاکستان: سفر رئیس جمهور ایران نقطه عطفی در روابط طرفین است
  • کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به صهیونیست‌ها
  • کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی