Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، احمد جمشیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه امروز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه اظهار کرد: باشگاهی که طبق مقررات پیش می‌رود، نیاز به سخنگو دارد.

وی ادامه داد: تغییر در مدیریت باشگاه ذوب آهن را به شدت تکذیب می‌کنم. گمانه‌زنی‌ها باید به سمت و سوی مثبتی باشد. آذری در سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن قدرتمند به کار خود ادامه می‌دهد و یزدی‌زاده، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان پشتیبان باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی تصریح کرد: ما از فردایمان خبر نداریم. در رأس همه ما در باشگاه، مدیرعامل شرکت قرار دارد که برای اعتلای باشگاه تلاش می‌کند. ذوب آهن در ایران از جمله باشگاه‌هایی است که از لحاظ زیرساختی، ساختار منظمی دارد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: بازی مقابل الوصل حساس است و اگر مقابل الوصل در اصفهان پیروز شویم، صعودمان در لیگ قهرمانان آسیا قطعی می‌شود. با رسانه‌ها تعامل خوبی داریم و از رسانه‌ها برای بهتر شدن وضعیت باشگاه استفاده می‌کنیم. از هواداران می‌خواهیم ما را در این بازی هم همراهی کنند. توقع داشتیم در بازی روز گذشته (چهارشنبه) مقابل پرسپولیس، هواداران سپاهان ما را همراهی کنند البته از کسانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۷ باشگاه ذوب آهن، افزود: کل بودجه سال ۹۷  باشگاه، ۳۹ میلیارد تومان بود که ۲۰ میلیارد آن از سوی شرکت ذوب آهن پرداخت شد و ۱۹ میلیارد باقی‌مانده را باید باشگاه تأمین می‌کرد که ۱۲ میلیارد آن محقق شد و ۷ میلیارد دیگر نیز تا آخر خردادماه ۹۸، با همکاری و تلاش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه تأمین می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت ذوب آهن قول مساعدت داده است، خاطرنشان کرد: در جلسه دو روز گذشته که با مدیریت شرکت ذوب آهن داشتیم،  بودجه پیشنهادی سال ۹۸ باشگاه را به کارخانه اعلام کردیم که مبلغ قابل توجهی است و بیش از ۵۰ میلیارد تومان است اما در حال حاضر نمی‌توانم در مورد جزییات بودجه امسال صحبت کنم و پس از قطعی شدن، اعلام می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه یزدی‌زاده فردی ورزشی است و علاقه زیادی به ورزش دارد اظهار کرد: تیم بسکتبال و هندبال بانوان طی یک هفته بسته شد. بودجه تیم‌ها بسکتبال و هندبال خارج از مصوبات سال ۹۷ باشگاه بود. به دنبال بومی‌سازی هستیم. تیم‌های غیرفوتبالی باشگاه نسبت به فوتبال اصلاً قابل مقایسه نیست اما خودمان هم انتظار کسب نتایج خوب را در تیم‌های مختلف سال ۹۷ را نداشتیم. امسال باقدرت و برنامه‌ریزی دقیق‌تر وارد میدان می‌شویم.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال تا الان ۵۲ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و با سه میلیاردی که مدیرعامل شرکت قول داده‌ پرداخت داده، بیشتر از ۷۰ درصد مبلغ قرارداد تیم فوتبال تسویه می‌شود.

جمشیدی با اشاره به قهرمانی تیم والیبال بانوان در لیگ برتر، گفت: تیم‌های بانوان در رشته‌های مختلف لیگ برتر صاحب مقام‌های مختلفی شدند و قهرمانی تیم والیبال کار بزرگی بود که از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. در بودجه سال ۹۷ باشگاه، بازی‌های آسیایی تیم‌های غیرفوتبال را پیش‌بینی نکرده بودیم با این حال برای اعزام تیم والیبال به مسابقات آسیایی تلاش زیادی کردیم اما متأسفانه نتیجه‌ای نداشت و امسال نمی‌توانیم این تیم را به مسابقات آسیایی اعزام کنیم.  در خصوص جریمه‌ای هم که به علت اعزام نکردن تیم به آسیا در رسانه‌ها منتشر شد، از باشگاه استعلام کردم اما به طور کتبی چیزی به ما اعلام نشده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن افزود: باثبات‌ترین مدیریت در باشگاه ذوب آهن است. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سالی یکبار مدیریت باشگاه را عوض می‌کنند. نتایج مشخص است و ما هیچ نگرانی از این بابت نداریم.

وی در مورد حواشی روز گذشته (چهارشنبه) در دیدار مقابل پرسپولیس که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، اظهار کرد: از روز قبل از بازی، در رسانه‌ها اعلام کردیم که تماشاگران زودتر به ورزشگاه بیایند اما هواداران ذوب آهن دقیقه ۹۰ به ورزشگاه آمدند و از این موضوع هم گلایه‌مند هستم. ناهماهنگی‌هایی در ورود به ورزشگاه وجود داشت اما به دنبال یافتن مقصر نیستم. مشکلی که قبل از برگزاری این دیدار داشتیم در خصوص مکان برگزاری بازی بود ولی چون چمن ورزشگاه نقش جهان مشکل داشت دوباره تصمیم گرفته شد بازی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود. اصرار به یگان ویژه اگر باعث به وجود آمدن اتفاقی می‌شد، باشگاه ذوب آهن را مقصر می‌دانستند. اجرای قانون ۱۰ درصد جایگاه ورزشگاه برای تیم میهمان و ۹۰ درصد برای تیم میزبان که از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گذاشته شده، سخت است. طبق اعلام سازمان لیگ، تا یک ساعت قبل از شروع بازی اجازه ورود به ورزشگاه است ولی متأسفانه روز گذشته اتفاقاتی افتاد.

جمشیدی در رابطه با نتیجه بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس، گفت: می‌توانستیم در مقابل پرسپولیس پیروز شویم اما این اتفاق نیفتاد. من از هوادارانی که روز گذشته پشب درب ورزشگاه ماندند، عذرخواهی می‌کنم. در آینده سامانه خرید بلیت الکترونیکی را راه‌اندازی می‌کنیم، مراحل اولیه این سامانه به انجام رسیده است. از یگان ویژه بابت زحمات روز گذشته در دیدار با پرسپولیس تشکر می‌کنم اما گلایه‌مند هستیم؛  شورای تأمین باعث شد این بازی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود، حتی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم از وضعیت خوب چمن ورزشگاه راضی بود و در کنفرانس خبری پس از این بازی هم تشکر کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: ساخت سکو جزو بودجه باشگاه نیست؛ برای این منظور یزدی‌زاده بودجه جداگانه‌ای را اختصاص داده است که بیش از هشت میلیارد تومان است که در وصول، سکوهای ورزشگاه فولادشهر برای فصل آینده آماده می‌شود.

وی در رابطه با شرایط تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: با حضور علیرضا منصوریان کیفیت تیم بالا رفته است و اعضای هیئت مدیره باشگاه هم با وی کاملاً موافق هستند و کل اعضا او را صد در صد تأیید می‌کنند. قرارداد منصوریان با باشگاه تا پایان این فصل است و نظر اعضای هیئت مدیره باشگاه برای تمدید قرارداد او بسیار مهم است.

جمشیدی با تأکید بر اینکه بدهی‌هایی که از چند سال گذشته تا کنون پرداخت نشده است باید تسویه شود گفت: الویت باشگاه جام باشگاه‌های آسیاست. برای فصل جدید برنامه‌ریزی دقیق‌تری خواهیم داشت تا شاهد مشکلات سال گذشته نباشیم. باشگاه ذوب آهن جای آزمون و خطا نیست. همه ما در نیم‌فصل نخست نگران نتیجه تیم بودیم؛ هیچ‌کس به امید نمازی نگفته بود نتیجه برایمان مهم نیست. باشگاه در یک جلسه که خروجی آن هم بسیار خوب بود با نمازی به توافق رسید.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با اشاره به موضوع اعزام خبرنگار و عکاس به همراه تیم در مسابقات آسیایی تصریح کرد: ما هم بسیار علاقه‌مند هستیم که در بازی‌های آسیایی، عکاس و خبرنگار همراهمان بیاید و نتیجه این کار را هم دیده‌ایم اما مشکلات و محدودیت‌هایی وجود دارد. در نظر داریم نهایتاً یک یا دو نفر عکاس و خبرنگار همراه خودمان ببریم.

وی اضافه کرد: در هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن مشکلی وجود ندارد و جو آرام است. اگر هم بحثی باشد، داخلی است و دلیل بر این نیست که اعضا با یکدیگر مشکل دارند چراکه ما مثل یک خانواده هستیم. شاید ناراحتی و اختلاف نظرهایی در جلسات پیش بیاید اما در نهایت همه همسو هستند و برای ارتقای باشگاه فعالیت می‌کنند و مصوبات جلسه اجرایی می‌شود.

جمشیدی اضافه کرد: انضباط تیمی نشان می‌دهد که مدیرعامل شرکت ذوب آهن دربارعه مباحث باشگاه صحبتی نمی‌کند و سخنگوی باشگاه را مسئول پاسخگویی به مسائل را برعهده سخنگو گذاشته است.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاهی با این عظمت باید به فکر هواداران باشد؛ هزینه ساخت ورزشگاه دیگری مثل فولادشهر توجیه‌پذیر نیست. باید برای رفاه حال هواداران و رفت و برگشت آن‌ها به ورزشگاه کاری بکنیم.

وی در رابطه با پست‌هایی که سعید آذری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر می‌کند اظهار کرد: من در مورد پست‌های اینستاگرامی آذری اطلاعاتی ندارم و نمی‌توانم توضیح دهم.

جمشیدی با اشاره به هدف‌گذاری باشگاه خاطرنشان کرد: هدفمان تقویت تیم‌های بسکتبال و هندبال بانوان است و اضافه کردن رشته‌های ورزشی دیگری به جمع رشته‌های زیرمجموعه باشگاه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان باشگاه ذوب آهن خانواده ذوب آهن هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه حداقل ۲ میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویسی باشگاه‌های لیگ برتری

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد براساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رییسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقاء سلامت و نشاط در جامعه درخصوص انتشار و صدور اعلامیه، اطلاعیه، بیانیه، مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاهها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد:

لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

 ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

 صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه

 ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

 صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه

 ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه های سنگین و میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویس ها!
  • جریمه حداقل ۲ میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویسی باشگاه‌های لیگ برتری
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • جریمه ۲تا۴میلیارد تومانی مصاحبه و بیانیه در فوتبال!
  • دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود