Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@23:15:06 GMT

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۴۶۱

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز ارتش

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز ارتش تاکید کرد که ارتش بعد از پیروزی انقلاب، قدرتمندانه در مقابل تمامی فتنه جویی‌ها چون کوهی استوار دوشادوش سایر قوا ایستاد و رادمردانه از هیچ جانفشانی فروگذار ننمود.

به گزارش ایسنا، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی آمده است:

«فرارسیدن روز باشکوه و مبارک ارتش را خدمت یکایک فرماندهان، پرسنل خدوم و سربازان فداکار تبریک و تهنیت عرض نموده و به روان پاک شهدای به خون خفته ی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران درود می فرستم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دورانی که دشمنان قسم خورده انقلاب نوپای اسلامی، ارتش را نشانه رفته بودند، به امر حضرت امام خمینی (ره) در 29 فروردین 1358 سنگ بنای استوار ارتش جمهوری اسلامی ایران نهاده و با این تدبیر خردمندانه توطئه های داخلی و خارجی نقش برآب شد.

بعد از پیروزی انقلاب ، ارتش ظفرمند جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه در مقابل تمامی فتنه جویی ها چون کوهی استوار دوشادوش سایر قوا ایستاده و به حق رادمردانه از هیچ جانفشانی فروگذار ننموده است. اوج این دلاورمردی ها در دوران دفاع مقدس می باشد که بخش عظیمی از تاریخ حماسی این دیار را به تصویر کشیده است و هنگامی که رژیم تروریستی آمریکای جنایتکار قصد خدشه دار نمودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مان را داشت با اقدامی هوشمندانه و برادرانه این دسیسه را نیز ناکام گذاشت و چه زیبا فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) فرمودند: « دست برادری ارتش و سپاه حرکتی زیبا پس از حرکت  زشت آمریکایی بود».

و اینک حضور مهربانانه ی بردران متدین و ولایت مدار ارتش در مناطق سیل زده به همراه سایر نیروهای لشگری ، کشوری ، اطلاعاتی و مردمی امید را در دل های پاک سیل زدگان بارورتر نموده است و مسیر خدمت گذاری به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی در گام دوم انقلاب پرصلابت و با اقتدار ادامه دارد.»

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روز ارتش وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات با صدور پیامی انجام عملیات وعده صادق را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لأوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الأبْصَارِ ﴿سوره حشر آیه٢﴾

عملیات تنبیهی و کوبنده‌‏ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به نام مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) مزین و در پاسخ به جنایت وحشیانه‏‌ی خبیث‏‌ترین مولود نامشروع اردوگاه استکبار در منطقه صورت گرفت، یک بار دیگر آوازه‏‌ی انقلاب مقدس اسلامی و نام امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظّله العالی) رهبر حکیم انقلاب و ملّت مقتدر ایران اسلامی را بر تارک افکار جهانیان نشاند و فصلی نو از حقانیت و ظلم ستیزی و یاری مظلومان و اقتدار را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران گشود.

عملیات سنگین، متهورانه، ترکیبی و راهبردی "وعده صادق" که توسط جان بر کفان دریا دل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با همکاری تنگاتنگ دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد؛ نه تنها داعیه‏‌ی قدرت نظامی و پرآهنین رژیم حقیر جنایت پیشه‌‏ی کودک‏‌کش را بر باد داد، که هیمنه‏‌ی پرطمطراق مسئولین غربی و حامیان سینه چاک آن رژیم جعلی و موقت را نیز منهدم کرد.

"وعده صادق"، رژیم کودک کش و جنایتکار و اشغالگر را سخت تنیبه نمود، و بار دیگر ریاکاری و حاکمیت استانداردهای دوگانه‏ در باشگاه استکبار غربی را برای جهانیان آشکار و پیام اقتدار، استقلال و عزت انقلاب اسلامی و تدبیر و حکمت و قاطعیت رهبر حکیم انقلاب اسلامی و سلحشوری، توانمندی، قاطعیت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و حمایت منسجم، فعال و انقلابی ملّت ایران را فریاد کرد و این همه، صرفاً یک آغاز و طلیعه‏‌ی راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران بود.

این عملیات از طرفی با حمایت بسیاری از ملت‌ها و کشورها مواجه شد که جای قدردانی و سپاس دارد و از طرف دیگر برخی از دولت‌ها از اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی حمایت و یا مساعدت نمودند که این ننگ تا همیشه تاریخ بر پیشانی آنان خواهد ماند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه‌ی اطلاعاتی کشور، این افتخار آفرینی تاریخی و سترگ را صمیمانه به فرماندهی معظم کل قوا مدّظّله العالی، ملت عظیم الشان و قدرشناس ایران، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جبهه‏‌ی سرافراز و پرافتخارمقاومت اسلامی، تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانان، ستمدیدگان و مظلومان تحت ستم نظام آمریکایی و ایادی آنها و به ویژه، به ملت مقاوم فلسطین و مردم مظلوم و رنجیده‏‌ی غزه تبریک و تهنیت می‌گویند و به روان پاک حضرت امام خمینی (ره) کبیر و شهدای بزرگ راه قدس، به ویژه سردار شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی درود می‌‏فرستیم.

سید اسماعیل خطیب

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش