Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست امروز (پنجشنبه) با دبیران کمیته‌ها، جانشین و مسؤول پیگیری مصوبات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، پس از استماع گزارش آنها، اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدید متناسب با گزارش های ارائه شده، ضمن تکریم همت عالی و روحیه نوع دوستی مردم عزیز و شریف ایران و برخی کشورهای همسایه، بر ضرورت ساماندهی دریافت و توزیع کمک ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به منظور اطمینان از توزیع عالمانه و عادلانه کمک ها، باید تمامی کمک ها به مناطق سیل‌زده در پایگاه اطلاعاتی قرارگاه ثبت و ضبط شود و همچنین محل هزینه کرد و پرداخت این کمک ها نیز مشخص شود تا گزارش دهی شفاف صورت پذیرد.

رحمانی فضلی همچنین تأکید کرد: رسانه ها باید در کنار قرارگاه، با نظارت مسئولانه خود، به سرعت و سلامت کار کمک کنند و البته از افزایش توقعات و مطالبات خودداری کنند.

در این نشست که در محل وزارت کشور برگزار شد، دبیران 5 کمیته‌ تخصصی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، گزارش اقدامات و پیگیری های کمیته های تخصصی را ارائه کردند.

در مطالب ارائه شده از سوی هر یک از کمیته ها، همچنین شرح وظایف و ماموریت های کمیته که در نخستین جلسه کمیته به تصویب رسیده بود، به رئیس قرارگاه نوسازی و بازسازی گزارش شد.

در دبیران کمیته های تخصصی قرارگاه، مقرر شد دستگاه‌های اجرایی عمل‌کننده در روند بازسازی و نوسازی که به تناسب ماموریت های خود در یک یا چند کمیته تخصصی عضویت دارند، جدول‌زمانبندی برنامه ها و اقدامات خود را به قرارگاه اعلام نمایند.

همچنین مقرر شد هر یک از کمیته ها با جدیت و دقت وظایف خود را در قرارگاه و با حضور در مناطق سیل زده پیگیری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رسانه سلامت سیل کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت

وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدعلی نیکبخت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش ازیک سال از آغاز "طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت" نمی‌گذرد که وزارت جهادکشاورزی به عنوان متولی و هماهنگ کننده، در اولین سال اجرای این طرح بزرگ راهبردی، همه زیرساخت‌های لازم از جمله نهال متناسب با اقلیم و پهنه‌های مورد مطالعه برای کاشت در سراسر کشور را فراهم ساخته است.

وی گفت: استقبال بی‌نظیر مردم و سازمان‌های مردم نهاد، پایبندی به مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی، مشارکت فعال نهاد‌ها ‌و دستگاه‌های اجرایی و نظامی، تاکیدات اثر‌بخش مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه رییس‌ جمهورحضرت آیت ا.. رئیسی در کنار بسترهای لازم در تولید انبوه نهال؛ افق روشنی از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در مدت چهار سال را پیش چشم فعالان و علاقمندان محیط‌زیست گشوده است.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: بازگشت به چرخه تولید نهالستان‌های راکد و به‌کارگیری ظرفیت کامل تولید نهال در واحد‌های نیمه فعال، اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان و تبدیل خانه‌های روستایی به مزرعه کشت نهال؛ نهضت تولید نهال در کشور را با بیش از250 میلیون اصله به وجود آورده و استان سمنان با توجه به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تعهد آن در چهار سال ده میلیون بوده که سالی 2/5میلیون که در سال اول بیش از سه میلیون نهال تولید و با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی آن را در زمستان گذشته غرس کردند.

نیکبخت گفت: وزارت جهادکشاورزی همه امکانات خود را برای اجرای این طرح به کار بسته تا ضمن توسعه فضای سبز کشور از دیگر مواهب آن در جلوگیری از فرسایش خاک، احیای جنگل، ترمیم سفره آب زیرزمینی، پالایش هوا، زراعت چوب و دیگر آثار زیست محیطی و اجتماعی طرح در اقلیم خشک و نیمه خشک ایران بهره‌برداری کند.

در این بازدید سیدحسن میرعماد مدیرکل حوزه ریاست، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مهندس محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان  و جعفرمرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان،  وزیر جهاد کشاورزی را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • امیرعبداللهیان: اسرائیل از خویشتن‌داری ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود