Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در پایان دیدار با اندونزی در کنفرانس خبری گفت: با وجود نداشتن شناخت قبلی، از قبل پیش‌بینی کرده بودم که حریف، چند بازیکن باکیفیت دارد و می‌تواند ما را آزار دهد و وقتی ست اول و دوم را تقریباً راحت بردیم، سورپرایز شدم ولی در ست سوم با جابه‌جایی بازیکن ۱۷ و ۱۲ روی سرویس، به‌خصوص روی سرویس‌های پرشی کمی غافلگیر شدیم و‌ با استفاده از دو قطرپاسور و سرویس‌های خوب و شناخت بیش‌تر، توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمورد تیم حریف افزود: آن‌ها در ست سوم به بعد، تیم خوبی شده بودند و به لطف دو بازیکن خوبشان به‌خصوص شماره ۱۷ که بیش‌ترین پاس را می‌گرفت، ما را آزار دادند.

محمدی‌راد در پاسخ به سوال خبرنگار تایپه‌ای که پرسید فکر نمی‌کند پاسور تیمش خیلی مسن است، گفت: در پست پاسور بازیکن هرچه باتجربه‌تر باشد، مثمرثمرتر خواهد بود. پاسوری، کار سختی است و پاسور خوب شدن، زحمت زیادی دارد. نکته مهم دیگر این که پاسور باید راه‌ بردن را بلد باشد که پاسور ما (پرویز پزشکی) کارش را بلد بود.

محمد فلاح هم که همراه محمدی‌راد در کنفرانس خبری حاضر شده بود، در پاسخ به این سوال که بازی را چه طور ارزیابی می‌کند، گفت: همیشه شروع تورنمنت سخت است و موضوع دیگر این که ما از بهترین تیم‌های آسیا هستیم و این خود برای حریفان ما ایجاد انگیزه می‌کند. اندونزی در ست سوم به بعد، سرویس‌های خوبی زد و ما هم به تدریج با کنترل سرویس‌ها توانستیم بر بازی مسلط شویم و بازی را ببریم.

وی در پایان گفت: گرچه تیم‌های خوبی در جام حاضر هستند ولی من و هم‌تیمی‌هایم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جام باشگاه های آسیا شهرداری والیبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانسی خنده‌دار با حضور جواد رضویان و مهران غفوریان (فیلم) دوبلوری بامزه اکبر عبدی و مهران غفوریان (فیلم) خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است