Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه، با بیان اینکه تهدیدهای بارندگی شدید را برای پیشرفت در زندگی مردم به فرصت تبدیل کرد، گفت: باید نسبت به جبران آسیب ها، پرداخت خسارت ها، بازگشت مردم به خانه هایشان و آسیب شناسی حادثه سیلاب اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی»، امروز (پنجشنبه 29 فروردین) در دیدار با خانواده معظم شهدا، عشایر و مسئولان خوزستان که در سالن امام خامنه ای اهواز برگزار شد، به مقاومت مردم خوزستان و عشایر در مقابل دشمنان اشاره کرد و گفت: هر وجب از خوزستان یاد آور شهادت، شهامت، ایستادگی و رشادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خوزستان را یادآور دوران دفاع مقدس و رشادت و ایستادگی مردان و زنان در مقابل توطئه ها دانست و افزود: نظام اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت مردم در برابر هجمه دشمنان و در طول چهل سال انقلاب توانسته با کمک مردم توطئه ها را خنثی کنند.

 

رئیس قوه قضاییه، شهدا را روشنفکرترین افراد جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا مسائل و نیازهای جامعه را شناختند و با خطرپذیری و فدا کردن جان خود توانستند فتنه ها و نیرنگ های دشمنان را نقش بر آب و ارزش های جامعه اسلامی را حفظ کنند.

 

وی با اشاره به اینکه روشنفکر باید قبل از دیگران با شناخت جامعه، هشدارهای لازم را در زمان مورد نیاز به سایرین اطلاع دهد و شهدا چنین شاخصه ای داشتند، اضافه کرد: خوشبختانه در کشور از نیروی انسانی جوان و خوب بهره مند هستیم که می ‌توانند منشأ خیر و برکات برای کشور باشند.

 

حجت الاسلام رئیسی، به مساله سیل در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در مساله سیل، علیرغم خسارات فراوانی که به مردم وارد شد، صحنه های زیبایی از همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم با مسئولان و نیروهای مسلح را شاهد بودیم که بسیاری از این صحنه ها قابل توصیف نیست.

 

وی عنوان کرد: موضوع سیل، راهکارهای مواجه شدن با آن، پرداخت خسارت و کمک به مردم، از جمله مسائل گزارش شده به مقام معظم رهبری بود که به لطف ایشان مسئله پرداخت خسارت‌ ها جبران خواهد شد.

 

رئیس قوه قضائیه، با بیان اینکه عملیات امداد و نجات سیل زدگان در این مرحله به خوبی انجام شده است، اظهار کرد: امیدواریم این کار همچنان با سرعت و دقت بیشتری ادامه داشته باشد و مشکلات مردم هر چه زودتر حل شود.

 

وی در مراحل بعدی باید نسبت به جبران آسیب ها، پرداخت خسارت ها، بازگشت مردم به خانه هایشان و آسیب شناسی حادثه سیلاب اقدام شود، ابراز کرد: باید تلاش کرد در استانی هایی که در معرض خطرات طبیعی به ویژه سیل قرار دارند آسیب زدایی شود تا مردم با خسارات کمتری رو به رو شوند.

 

حجت الاسلام رئیسی، با بیان اینکه خوزستان نعمت ها و امکانات خدادادی بسیاری دارد که می‌ توانند از حوادث مختلف جلوگیری کند، گفت: نباید آنچه در اختیار مدیران و مسئولان است موجب بر هم خوردن طبیعت، رودخانه، دریا و اکوسیستم شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت در هوا، فضا، محیط زیست، آب و خاک از جمله مهمترین مسائلی است که طی آن باید با شناخت نسبت به امکانات موجود نسبت به بروز حوادث غیرمترقبه پیش بینی های لازم را انجام داد، افزود: در حال حاضر نیز موضوع آب در این استان حائز اهمیت و قابل بررسی است.

 

وی با بیان اینکه تهدیدهای بارندگی شدید را برای پیشرفت در زندگی مردم به فرصت تبدیل کرد، یاد آور شد: اگر مجموعه عوامل طبیعی محیط زیستی به خوبی مدیریت شوند می توان از عوامل طبیعی همچون رودخانه، هور، دریا و ساحل که هر کدام ضوابط و قوانین خاص خود را دارد، استفاده کرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان رژه روز ارتش روز ارتش سیل ارتش خبرگزاری خسارت سیل شبستان سیل خوزستان کمک به سیل زدگان سیل خوزستان رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رئیسی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: بر اثر شرایط جوی حاکم در سطح استان تا این لحظه، ۱۲۳ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق این منطقه دچار خسارت و تخریب شده است.

وی ادامه داد: تخریب چهار دستگاه ترانسفورماتور و ایجاد سیم پارگی‌های مختلف در سطح شبکه از جمله دیگر خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان تاکنون است.

وی اظهار کرد: به دنبال این شرایط جوی برق برخی از مناطق دچار خاموشی شده که ۲۸۲ تیم عملیاتی این شرکت به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری منطقه در حال رفع خسارت و پایداری مجدد شبکه برق مناطق آسیب دیده هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طغیان رودخانه‌های فصلی، نبود راه دسترسی‌، کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق از جمله چالش‌های پرسنل عملیاتی این شرکت برای اصلاح شبکه برق مناطق آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 6081123

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • باران های باعافیت در خراسان جنوبی/خسارت سیلاب شدید نبود
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • فرودگاه و خیابان های دبی به رودخانه تبدیل شد! (+فیلم)
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد