Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:44:40 GMT

عامل قاچاق 24 هزارپاکت سیگار در قزوین جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۵۳۹

عامل قاچاق 24 هزارپاکت سیگار در قزوین جریمه شد

قزوین - ایرنات- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت بیش از 110میلیون ریالی یک عامل قاچاق خبر داد و گفت: این فرد 24 هزار پاکت سیگار را قاچاق کرده بود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمود احمدی گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قزوین در حین انجام ماموریت در محور قزوین – زنجان با مشکوک شدن به یک خودرو سنگین عبوری و پس از متوقف ساختن آن بیش از 24 هزار پکت انواع سیگار خارجی راکشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از بررسی، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه ویژه تخلفات نوروزی شهرستان قزوین ارجاع شد و این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت بیش از110 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.
6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوقي قضايي تعزيرات قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: قاچاقچی ۸۰۰ طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز