Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:05:09 GMT

دنبال ساختن تیمی بزرگ برای فوتبال ایران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۵۴۲

دنبال ساختن تیمی بزرگ برای فوتبال ایران هستیم

به گزارش خبرنگار مهر افشین قطبی، ظهر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فردا بازی خیلی جذاب و داربی دیگری برای استان خوزستان داریم همیشه درباره عشق آبادانی‌ها به فوتبال و شعار برزیلته می‌شنوم. ما به فکر ساختن یک تیم بزرگ برای فولاد و فوتبال ایران هستیم.

وی افزود: دوستان ما همیشه برای بهبود امکانات ورزشگاه فولاد تلاش می‌کنند که به بازیکنان و ما انگیزه می‌دهد؛ این ورزشگاه زیباترین قسمت اهواز است و هوادارانی که سه ساعت زمان می‌گذارند و به ورزشگاه می‌آیند، از بازی لذت می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: ما در پنج بازی آینده به فکر کیفیت خوب فوتبال و امتیازات هستیم؛ همچنین به بازیکنان نگاه می‌کنیم تا ببینیم که کدام یک از آن‌ها می‌توانند به آینده فولاد کمک کنند. همیشه می‌گویم که سن بازی نمی‌کند بلکه رفتن بازیکن باکیفیت به زمین خیلی مهم است تا در ساخت یک باشگاه بتوانیم تمامی نقص‌ها را در نظر بگیریم.

قطبی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور صنعت نفت آبادان در انتهای جدول ترکیب تیم را تهاجمی به میدان می‌فرستید، گفت: وقتی ترکیب تیم آبادان را می‌بینم، یک تیم پرمهره دیده می‌شود که نشان می‌دهد جایگاهشان در جدول پایین‌تر از حد انتظار است. آن‌ها تلاششان را می‌کنند که خوب بازی کنند و نتیجه بگیرند.

قطبی در پاسخ به این سوال که چند درصد از بازیکنان کنونی تیم فولاد، فصل آینده در این تیم می‌مانند، تصریح کرد: هنوز تصمیم گرفته نشده است. باید ببینیم که چه بودجه‌ای در اختیار ما قرار می‌گیرد و باشگاه در چه راستایی حرکت می‌کند. اگر بخواهیم بازیکنی اضافه کنیم باید کیفیتی بالاتر از کیفیت بازیکنان کنونی داشته باشیم.

وی افزود: من عاشق کارم هستم بعضی اوقات به خانواده‌ام می‌گویم اگر یک باشگاه در کره ماه هم باشد به آن‌جا می‌روم تا کار کنم. مهم‌تر از کیفیت زندگی، عشق من به کارم است مردم اهواز خونگرم و عاشق فوتبال هستند. نکته دیگر استعدادهایی است که در این بخش قرار دارد، مهم‌ترین نکته هم ورزشگاه باکیفیت و زیبایی است که فولاد دارد و می‌توانیم همانند باشگاه‌های بزرگ اروپایی تصمیم‌های بزرگی بگیریم. تا آخرین نفس عاشق کار و تیمی که با آن کار می‌کنم هستم.

سرمربی فولاد در مورد مذاکرات باشگاه فولاد خوزستان برای تمدید قرارداد گفت: باشگاه با من صحبت کرده ولی هنوز راجع به جزئیات صحبتی نداشتیم. این صحبت‌ها در یک ماه آینده و تا پایان مسابقات ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4594667

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم صنعت نفت آبادان افشین قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!

به گزارش ورزش سه، محمد امین حزباوی مدافع دهه هشتادی و ملی پوش فوتبال ایران که حالا در السد قطر بازی می‌کند، موفق شد اولین قهرمانی باشگاهی خودش را با این تیم پرافتخار قطری جشن بگیرد. 

حزباوی در تابستان، با چشم پوشی بر روی پیشنهاداتی که از تیم های بزرگ داخل کشور داشت، بلیط سفر به قطرش را هماهنگ کرد و راهی السد شد.
مدافع سابق فولاد خوزستان که ۱۰ روز دیگر تولد ۲۱ سالگی خودش را جشن می‌گیرد، در خط دفاعی قهرمان قطر به شیوه‌ای بازی می‌کرد که بسیاری از کارشناسان، معتقد بودند تجربه و کیفیت بالای او با سنش کاملاً تضاد دارد. 

محمدامین حزباوی در فصل گذشته پس از آنکه توانست خود را به جواد نکونام اثبات کند به ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان راه پیدا کرد و پس از حضور موفقیت‌آمیز در این تیم در جام باشگاه‌های آسیا هم به میدان رفت و مقابل تیم‌هایی مثل الهلال و الفیصلی اردن بازی کرد و توانست خوش بدرخشد و مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد. درخشش حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه امیرقلعه نویی هم قرار بگیرد و فروردین ۱۴۰۲ به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد. او البته در دو بازی تدارکاتی با روسیه و کنیا با وجود دعوت به تیم ملی در لیست بازیکنان حضور نداشت.

با خروج جواد نکونام از تیم فولاد و حضور منصوریان هم شاهد بودیم این مدافع مستعد مورد توجه سرمربی جدید قرار گرفت و به خوبی از پس این اعتماد برآمد.
درخشش حزباوی در تیم فولاد تا آنجا پیش رفت که شایعه پیشنهاد کارلوس کی‌روش به این بازیکن برای پذیرش تابعیت قطر هم مطرح شد اما او ترجیح داد پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند تا تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد.

خرداد سال گذشته، موفقیت‌های پی در پی حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد و با قراردادی ۵ ساله راهی این کشور شود و فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد و در کنار بازیکنان مطرحی همچون «میگوئل» و «اوتاویو» قرار بگیرد.

علاوه بر این، حزباوی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد البته این جایزه در نهایت به «مایکا هامانو» (باشگاه ایناک کوبه لئونسا، تیم ملی ژاپن) تعلق گرفت.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. 

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۹ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در ۴ دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در ۲ بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

حزباوی در بیست سالگی به این موفقیت رسیده و با نگاه به شرایط کنونی او، می‌توان نوشت که با حضور او و پیشرفتش قطعا تیم ملی فوتبال ایران از حالا خیالش از داشتن یک مدافع شش دانگ و باهوش برای جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ راحت است.

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس