Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:38:01 GMT

نجات ۴ فرد گرفتار در ۴ عملیات آتش‌نشانان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۵۸۳

نجات ۴ فرد گرفتار در ۴ عملیات آتش‌نشانان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در روز گذشته، 1 عملیات اطفای حریق و 3 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روز گذشته شهروندان 473 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 4 مورد منجر به عملیات، 10 تماس مشاوره و راهنمایی، 50 تماس اشتباه و متاسفانه 409 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: عملیات های انجام شده در این تاریخ 1 مورد آتش سوزی شامل حریق مخروبه در نظربیگ بوده و 3 مورد عملیات امداد و نجات بوده است.

بیاناتی با اشاره به عملیات‌های امداد و نجات خاطرنشان کرد: عملیات‌های امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در رکنی، نجات افراد محبوس شده در منزل در مهدیه و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان با بیان اینکه در این عملیات‌ها  تعداد 4 نفر نجات یافته‌اند توصیه کرد: شهروندان نسبت به هرگونه بوی گاز حساس باشند و در رفع عیب آن اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم

در پی بارش‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان، سیل موجب خسارات فراوانی شده و کمک به سیل زدگان نیز دشوار می‌باشد. در این شرایط در کنار نیروهای امدادی، نیرو‌های محلی هم به کمک سیل زدگان آمده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • (ویدئو) عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • فیلم/ نجات یک اسب گرفتار شده در چاه آب