Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:29:11 GMT

جهاد کمک‌رسانی به سیل‌ز‌دگان ‌خوزستانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۶۶۳

جهاد کمک‌رسانی به سیل‌ز‌دگان ‌خوزستانی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

با رخ دادن سیلاب از آغازین روزهای ۹۸ جوانان بسیجی و انقلابی خوزستان گرد هم آمدند و با راه اندازی یک ستاد مردمی به یاری هم استانی‌های خود پرداختند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با رخ دادن سیلاب از آغازین روزهای 98 جوانان بسیجی و انقلابی خوزستان گرد هم آمدند و با راه اندازی یک ستاد مردمی به یاری هم استانیهای خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ستاد که به کمیته های گوناگونی تقسیم شده است خدمات متنوعی به مردم ارائه می شود که سازماندهی کمک‌ها و نیروهای برای حضور در منطقه از مهم ترین آنها است.

خوزستان| در سیل اخیر به نیازهای زنان و کودکان در بحران توجه شدخوزستان| مخازن سد دز سالم است؛ کاهش وروردی آب و احتمال کاهش خروجی40درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان از سیل خسارت دیدند

به ویدیوی زیر توجه کنید.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی شامگاه یکشنبه در مراسم افطاری ایتام و محسنین در مجمع الغدیر اردبیل اظهار کرد: خیرین، نیکوکاران و حامیان ایتام با تاسی به امام حسن مجتبی (ع) که ملقب به کریم اهل بیت است در عرصه کمک به همنوع ورود پیدا کرده و مجاهدت آنها در این سنگر ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی قادر نیست مساعدت از خانواده های نیازمند را با وسعت رفع حاجات آنها انجام دهید که در این زمینه باید ظرفیت های مردمی و موسسات خیریه را قدر دانست.

استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش کمیته امداد استان اردبیل در جذب حامیان و خیرین و افزودن بر وثوق و اعتماد مردمی در کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر بیان کرد: این وثوق و اعتماد را باید بزرگترین سرمایه این نهاد ارزشی و انقلابی دانست که در 45 سال اخیر به دست آمده است.

عاملی تنوع خدمات ارائه شده کمیته امداد را در قالب دوره های آموزشی اعم از حرفه آموزی، تلاوت قرآن، کلاس های هنری و فرهنگی یادآور شد و تصریح کرد: در سایه برگزاری این دوره ها و کلاس های آموزشی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد در جشنواره ها و رویدادهای ملی خوش درخشیده و موفق به کسب جایگاه های برتر شدند.

وی با اشاره به دو رویکرد کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان امسال گفت: خواسته اول کمک های مردمی به ویژه خیرین و متمولین استان است تا کمیته امداد را در تهیه سبد معیشتی برای 44 هزار خانوار کمک و یاری برسانند.

استاندار اردبیل افزود: در کنار این امر مهم حامی یابی 10 هزار نفری برای افزایش سرانه پرداختی کودکان تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین هدفگذاری شده که امیدواریم با مساعدت اهالی خیرخواه و نیک اندیش استان اردبیل کمیته امداد در هر دو هدف خود بتواند شایسته عمل کند.

عاملی اظهار کرد: کارآفرینی و اشتغالزایی کمیته امداد نیز با هدف توانمندسازی خانواده ها حرکت ارزشمندی است که می تواند خودکفایی خانواده های تحت پوشش را به همراه داشته باشد که این امر مهم در سال جاری با کمک بانک ها دنبال خواهد شد.

استاندار اردبیل در بدو ورود به مجتمع فرهنگی – تربیتی الغدیر کمیته امداد اردبیل از کلاس های آموزش نقاشی، قرآن خوانی، قصه گوئی، مهارتی و تولید صمایع دسی به همت مددجویان تحت پوشش و دانش آموزان و دانشجویان این مجموعه بازدید و از ایتام تحت پوشش کمیته امداد دلجوئی کرد.

کد خبر 6062488

دیگر خبرها

  • ۴۹ هزار افطاری ساده در اردبیل برپا شده است
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • خوراکی‌های متفاوت سفره افطار خوزستانی‌ها | از هریسه تا لگیمات و محلبی
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی
  • شادمانی خوزستانی ها در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برپایی گرگیعان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر