Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلتو از توهین‌های بی حد و حصر در ورزشگاه‌های ایتالیا کلافه است.

طرفداری - کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی بار دیگر تاکید کرد کالیدو کولیبالی فروشی نیست.

مدافع 27 ساله و سنگالی در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای داشته و از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی کنونی دنیا نام برده می‌شود. نمایش های عالی کولیبالی باعث شده تا جمعی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا به جذبش علاقه مند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقطعی صحبت از علاقه رئال مادرید بود که کولیبالی را به عنوان جایگزین واران زیر نظر دارد. با این حال از نظر کارلتو هیچ احتمالی برای جدایی این بازیکن وجود ندارد.

به گزارش سایت گل، کارلتو گفت:

آیا کالیدو بهترین مدافع میانی دنیا است؟ بله. البته جای پیشرفت بیشتری هم دارد. او 150 میلیون یورو ارزش دارد و البته فروشی نیست. قرارداد کولیبالی تا سال 2023 اعتبار دارد و در تابستان 2021 بند آزادسازی 150 میلیون یورویی خواهد داشت. با این حال ناپولی نیازی به فروش ندارد؛ رئيس باشگاه تمایلی به فروشش ندارد و چنین سوالی اصلا مطرح نشده است.

در ادامه از کارلتو درباره توهین‌های نژادپرستانه‌ای که اخیرا به بازیکنان رنگین پوست در ورزشگاه‌های ایتالیا می‌شود، پرسیده شد و او گفت:

واقعا حرفی برای گفتن نیست. اصلا قابل قبول نیست. قابل تحمل نیست. توهین به کولیبالی، کین، ماتویدی؛ توهین به میهایلوویچ در بازگشتش به فلورانس. کافی است، کافی است، کافی است، کافی است. دیگر نمی‌توانیم فوتبال را به این شکل تحمل و هضم کنیم. این فوتبالی نیست که عاشقش هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، سرهنگ محمدرضا باستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزداران هنگ مرزی زاهدان درعملیاتی موفق شدند، مقدارقابل توجهی مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز قانونی را کشف کنند.
 وی ادامه داد: مرزداران این فرماندهی با تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی ورود کالای قاچاق و با استفاده از کمین‌های هدفمند توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و دستگیری یک نفر، مقدار چهار  تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق را کشف کنند.
سرهنگ باستان ارزش ریالی این محموله را چهار میلیارد و دویست میلیون ریالی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • دلبری نوراللهی با لباس قرمز، دور از جام جهانی
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد