Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@06:05:18 GMT

گزارش یک سرگیجه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۷۴۶

گزارش یک سرگیجه

هر چه هست این روزها انبوهی از نام‎‌‎های گوناگون به‌عنوان گزینه سرمربیگری تیم‌ملی ایران مطرح می‌شود که عمدتا هیچ تناسب و سنخیتی هم با هم ندارند. آغاز گمانه‌زنی‌ها در این مورد، حضور فان مارویک هلندی روی نیمکت تیم کشورمان بود که البته محقق نشد و این مربی موفق سر از تیم‌ملی امارات در آورد. پس از آن نوبت به یورگن کلینزمنرسید و حتی برخی گفتند هواپیمای حامل او پنج‌شنبه (امروز) در تهران بهزمین خواهد نشست،‌ اما بلافاصله ابهامات متعدد مربوط به اصالت این گزینه برشمرده شد؛ از اینکه کلینزمن مقیم آمریکا است و با توجه به تحریم‌ها هر بار حضور او در کشورمان با دردسر همراه خواهد بود تا اینکه یورگی حتی برای تیم‌ملی کشورش یعنیآلمان هم مربی پروازی بود و قبل از جام‌جهانی ۲۰۰۶ این تیم را به‌صورت تلفنی(!) تمرین داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز اما در ادامه کنجکاوی‌های رسانه‌ای نوبت به طرح اسم خوان لوپتگی رسید؛ سرمربی سابق تیم‌ملی اسپانیا که دو روز به آغاز جام‌جهانی به‌خاطر افشای خبر توافقش با رئال‌مادرید، به شکل مفتضحانه‌ای اخراج شد. لوپتگی در رئال هم نتایج ضعیفی گرفت و به سرعت کنار گذاشته شد. همزمان با این هرج‌ومرج کامل، همچنان از هروه رنارد فرانسوی به‌عنوان گزینه قطعی تیم‌ملی ایران یاد می‌شود و می‌گویند او بعد از پایان جام ملتهای آفریقا در خردادماه، نیمکت تیم‌ملی مراکش را به قصد کار در تهران رها خواهد کرد. بامزه می‌شود اگر بدانید اخیرا برخی رسانه‌ها از الکساندر نوری و جواد نکونام هم به‌عنوان گزینه احتمالی نام برده‌اند! آنچه مسلم است اینکه فدراسیون فوتبال برای پیدا کردن یک مربی خوب خارجی کار دشواری دارد که بخشی از این سختی به تحریم‌ها و مسائل اقتصادی مربوط است. همزمان شکایت کی‌روش از فدراسیون به خاطر مطالبات معوقه‌اش هم که بازتاب بسیار گسترده‌ای در سراسر جهان داشته، یک مشکل جدید به‌وجود آورده و این مساله به‌طور حتم گزینه‌های طرف مذاکره ایران را نگران دریافت حق و حقوق خودشان در آینده خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!

سلیمانی با شکستگی بینی و سرگیجه شاید بازی با پرسپولیس را از دست بدهد.

طرفداری | ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک، در جریان بازی امروز مقابل ذوب‌آهن دچار شکستگی بینی و سرگیجه شد و حضور او در بازی حذفی مقابل پرسپولیس در ابهام قرار دارد.

سلیمانی که در دقایق پایانی بازی به دلیل برخورد با آرنج مدافع ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد، پس از پایان بازی در اتوبوس تیم نیز با سرگیجه شدید روبرو شد و ثانیه‌هایی از حال رفت. پزشکان تیم آلومینیوم بلافاصله بر بالین او حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

گفته می‌شود مصدومیت سلیمانی به حدی جدی است که حضور او در بازی با پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. شدت شکستگی بینی و وضعیت سرگیجه این بازیکن در روزهای آینده مشخص خواهد شد و کادر پزشکی باشگاه آلومینیوم در خصوص حضور یا عدم حضور او در این دیدار حساس تصمیم‌گیری خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • سرگیجه در بایرن: قرار نیست توخل بماند!‏
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!