Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ‌بوشهر با اشاره به حفر چاه‌های جدید برای جبران کمبود آب آشامیدنی برازجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۱۵ اردیبهشت تمامی چاه‌های جدید، وارد مدار تولید و برای بهره‌برداری به آب و فاضلاب ‌بوشهر تحویل می‌شود. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، شاهپور رجایی ظهر امروز در جریان بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی دشتستان با اشاره به حفر و تجهیز چاه‌های آب شرب در برازجان اظهار داشت: در اجرای طرح‌های آبرسانی ضمن حفر و تجهیز چاه ، 5 هزار و 200 متر خط انتقال آب از چاه‌ها به سمت مخازن اجراء شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمامی کارها در حفر و تجهیز چاه‌ها به اتمام رسیده و تنها لوله گذاری در حال اجراء است گفت: 3200 متر عملیات برقرسانی در این خصوص صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به پرداخت 17 میلیارد ریال به پیمانکار طرح آبرسانی یاد شده خاطر نشان کرد:با انجام خط انتقال آب،  چاه‌های آب شرب در مدت حداکثر 10 روز آینده وارد مدار تولید و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رجایی با بیان اینکه 15 اردیبهشت تمامی چاه‌های آب شرب جدید وارد مدار و برای بهره‌برداری به آب و فاضلاب تحویل می‌شود تصریح کرد: هر کدام از چاه‌ها توانایی آبدهی 10 هزار مترمکعب در شبانه‌روز دارد اما بهتر  است از هر چاهی بیش از 7 تا 8 هزار مترمکعب در شبانه روز برداشت نشود.

وی با تاکید بر نظارت آبدهی برداشت از چاه‌های کشاورزی در حریم  این چاه‌ها خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری باید در مواقع ضروری از چاه‌های موجود استفاده کند.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان دشتستان نیز با اشاره به اینکه به تعهد خود عمل کرده و 6 حلقه چاه کف شکنی، تجهیز و راه اندازی شده افزود: تمامی چاه‌ها آماده بهره برداری است و در صورت نیاز شاهد ورود آب به مخزن ذخیره هستیم.

حسین رمضانی با بیان اینکه مخزن 15هزار مترمکعبی شهر برازجان مخزن اصلی تامین آب  این شهر است افزود:پروژه جمع آوری آب چاه‌ها تا مخزن 200 مترمکعبی که در حال اجرا بوده تا هفته آینده به اتمام می‌رسد.

استاندار بوشهر برای تسریع در طرح‌های آبرسانی دشتستان اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به‌زودی ابلاغ می‌شود استان‌های معین شبکه آبرسانی استان بوشهر را نوسازی می‌کنند

وی بیان کرد: به زودی عملیات حفاری و اجرای پروژه جمع آوری آب چاه‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای به تعداد 11حلقه چاه به وسیله مخزن 200  متر مکعبی و پمپاژ آن با خط انتقال 6کیلومتری به سمت مخزن 15 هزار مترمکعبی شهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار می‌باشد، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اعتبارات آبرسانی در مازندران ۲۳ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران