Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@13:58:41 GMT

اتفاقی عجیب و خطرناک در مشهد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۸۱۰

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود: این حادثه ساعت 11:44 امروز در خیابان رسالت 81 رخ داد که بر اثر آن اپراتور دستگاه دچار مصدومیت شد.

وی با اشاره به حضور تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در صحنه حادثه، ادامه داد: مصدوم از محل حادثه خارج و برای انجام اقدامات درمانی به‌عوامل اورژانس تحویل داده شد.

رضایی با اشاره به اینکه اپراتور دستگاه تنها مصدوم حادثه بوده است، بیان کرد: خوشبختانه سقوط تاور در منطقه پرتردد صورت نگرفته، در غیر این‌صورت خسارت‌های جانی فراوانی در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد یادآوری کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان اداره کار بررسی می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشهد مشهد حادثه خطرناک اتفاقی خراسان حادثه منا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۷ و ۴۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در منزل مسکونی در خیابان فرهنگ اتفاق افتاده است، افزود: نیروهای امدادی از ایستگاه‌های ۴ و ۲۵ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، افزود: این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشت و توسط اکیپ اعزامی حریق اطفا و محل پاکسازی و ایمن شد.

کد خبر 6064057

دیگر خبرها

  • حرکت خطرناک و عجیب یک وانت (فیلم)
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • ۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • خطرناک‌ترین برنامه ایلان ماسک؛ چه اتفاقی می‌افتد که مغزمان دیگر در کنترل ما نباشد؟
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی