Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران و ابومهدی المهندس، فرمانده حشد الشعبی عراق روز پنجشنبه، از عملیات مهندسی مشترک ادوات مهندسی ایران و عراق برای ایمن سازی روستا‌های در معرض سیلاب شادگان و نیز جاده آبادان - ماهشهر بازدید بعمل آوردند.

همچنین عملیات ایمن سازی روستا‌های شادگان و جاده آبادان - ماهشهر در مقابل سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کارون و تالاب شادگان با حضور سرلشکر قاسم سلیمانی از صبح روز پنجشنبه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلیمانی همچنین از جاده در معرض تهدید سیل آبادان - ماهشهر، همچنین جاده آبادان - قفاص در شمال رودخانه بهمنشیر دیدن و موقعیت آن را در برابر سیلاب احتمالی بررسی نمود.

ده‌ها دستگاه خودروی سنگین از جمله بیل مکانیکی، لودر، کمپرسی از ایران و عراق کار ایمن سازی جاده آبادان - ماهشهر را آغاز کرده و عملیات لایروبی کانال‌های (کالورت) این جاده را انجام می‌دهند.

ستاد مدیریت بحران شادگان نیز با حضور سردار سرلشکر سلیمانی و استاندار خوزستان تشکیل شد.

گفتنی است؛ تاکنون ۳ روستا در بخش مرکزی و ۲ روستا در دارخوین شادگان در جنوب خوزستان با ورود سیلاب تخلیه شده اند.

با ورود سیلاب به تعدادی از روستا‌های شادگان ۲ هزار نیروی بسیجی برای احداث سیل بند و کمک به اهالی سیل زده این شهرستان وارد عمل شده اند.

انتهای پیام/گ

ادامه عملیات ترمیم سیل بند‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات دربارندگی‌ها
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی