Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار توسط دانشگاه‌ها نیازمند مدیریت است چرا که به طور عمده متاسفانه کار دانشجویان با رشته آنان مطابقت ندارد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت:  ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار توسط دانشگاه‌ها نیازمند مدیریت است چرا که به طور عمده متاسفانه کار دانشجویان با رشته آنان مطابقت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باید شرایط و بسترها را طوری فراهم کنیم که وقتی جوانان از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند با استعداد و مهارت کافی وارد بازار کار شوند و بتوانند مطابق با رشته تحصیلی اشتغال‌زایی کنند که این مسئله باید قبل از انتخاب رشته و مطابق با سلایق و استعدادهای دانشجویان باشد.

اردبیل| فقدان مهارت دلیل اصلی عدم جذب جوانان در بازار کار است70 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران جذب بازار کار می‌شوندورود 17 هزار فارغ‌التحصیل به بازار کار با اجرای طرح کارورزی

استاندار اردبیل تصریح کرد: دوران دانشجویی فرصت مناسبی برای شناختن استعدادهای جوانان است که در تلاش هستیم با ایجاد مهارت‌آموزی در حوزه‌های مختلف شاهد حضور موثر جوانان در مباحث توسعه‌ای باشیم و تا چند سال آینده جوانان ما بدون مهارت در جامعه رشد پیدا نکنند.

بهنامجو تصریح کرد: 47 هزار دانشجو در حال حاضر در دانشگاه‌های استان مشغول به تحصیل هستند که درصدد هستیم برای دستیابی به راهکارهای تخصصی و لازم نیازمند توجه به مسائل مختلف جوانان با بهره‌گیری از ظرفیت خود آنان هستیم چرا که مشارکت جوانان می‌تواند نتیجه بهتری به دنبال داشته باشد.

وی بیان کرد: احداث خانه جوان در شهرستان‌های استان از مهم‌ترین موارد مربوط به جوانان است که در صورت مساعد بودن نظر وزارت ورزش و جوانان و تخصیص اعتبارات ساختمان استانداری در اختیار جوانان قرار می‌گیرد که در این زمینه نیز پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با بیان اینکه اولویت پروژه‌های عمرانی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است، گفت: تأمین اعتبارات برای این پروژه‌ها با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد.

سیدحامد عاملی در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند.

وی افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل،عاملی با تأکید بر استفاده موثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کارهای عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کارهای شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص نمایند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود.

وی گفت: هم چنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند.

گفتنی است، در این نشست دستگاه‌های آب منطقه‌ای، برق، گاز، راه‌وشهرسازی، نوسازی مدارس، ورزش‌وجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، علوم پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بنیاد مسکن و امور روستایی استانداری گزارشی اجمالی از وضعیت پروژه‌های عمرانی در دست اجرا و در حال تکمیل برای سال ۱۴۰۳ ارائه کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهارت‌های پرتقاضا در بازار کار آینده
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان