Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی اظهار داشت: فرایند تولید متشکل از صدها پارامتر است که همه این مؤلفه‌ها در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.

وی افزود: از نگاه ما ۵ رده و سطح برای رونق تولید دارای وظایف و الزاماتی هستند و همه دستگاه‌ها باید مبنای تصمیم گیری خود را تولید قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر مسئول یک دستگاه در یک تصمیم دچار پارادوکس شد، باید آن تصمیمی را بگیرد که به نفع تولید است.

زرندی تاکید کرد: اگر مثل گذشته به تولید نگاه کنیم اتفاق خاصی در کشور نخواهد افتاد لذا باید رویکرد همه نهادها و دستگاه‌ها و خصوصاً رسانه‌ها نسبت به تولید تغییر کند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: یکی از موضوعات مهمی که رسانه‌ها باید به آن توجه کنند این است که در کنار همه مشکلات، سختی‌ها و موانع، شاهد موفقیت‌ها در همین ایام سخت هستیم.

وی تصریح کرد: نباید فقط جنبه‌های منفی را در جامعه منتشر کرد و یاس و ناامیدی را گسترش داد بلکه در کنار همه نقدها باید موفقیت‌ها را هم به مردم اطلاع داد.

زرندی گفت: در کنار مشکلاتی که تحریم برای کشور به وجود آورده است فرصت‌هایی هم برای تولید ایجاد شده و صنایعی مثل نساجی به دلیل کاهش واردات و قاچاق، توانسته‌اند در این شرایط به موفقیت‌هایی دست پیدا کنند.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت اظهار داشت: برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ تدوین شده و در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

وی افزود: یکی از نقش‌های مهم رسانه‌ها در سال رونق تولید، مطالبه گری از دستگاه‌های مختلف است که چقدر در راستای حمایت از تولید گام برداشته‌اند.

زرندی گفت: برنامه سال ۹۸ در ۷ محور و در حدود ۳۵ پروژه تعریف شده و تعدادی نیز موارد پیگیری از سایر دستگاه‌ها تعریف شده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت تصریح کرد: نگاه ویژه ای به صنعت نساجی و پوشاک و لوازم خانگی با توجه به مزیت‌های آن، شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه ما در سال ۹۸ افزایش صادرات به کشورهای همسایه است و باید از این فرصت برای تأمین بازار تولیدات کشور استفاده کنیم.

زرندی گفت: هدایت سرمایه‌های مردم به سوی تولید از اقداماتی است که برای آن برنامه ریزی کرده‌ایم و در این زمینه رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.

کد خبر 4594662

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع نساجی صنعت پوشاک لوازم خانگی سال رونق تولید رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

هاشم علایی، ۸ فروردین با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهارکرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه‌گذاری در کشور دارد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال، این شرکت مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را ولی نعتمان کشور برشمرد و افزود: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تامین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه‌ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، مدل‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیلگری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری