Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:22:07 GMT

فروزان که هیچی، بوفون هم بود می‌زدیم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۹۶۰

فروزان که هیچی، بوفون هم بود می‌زدیم

مربی سپیدرود با تمجید و تقدیر از عملکرد بازیکنان این تیم برابر تراکتورسازی، ابراز امیدواری کرد در جم نیز به نتیجه خوبی دست یابند.

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود هفته گذشته موفق شد به یکی از ارزشمندترین بردهای خود دست یابد و تراکتورسازی را در رشت شکست دهد. نتیجه فوق العاده‌ای که البته در میان حواشی شکل گرفته بزرگی کار آنها را نشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار ربیعی فر مربی سپیدرود در خصوص این نتیجه می‌گوید: واقعا کار بازیکنان سپیدرود قابل ستایش و تمجید است. روحیه و انگیزه زیادی در طول تمرینات پیش از این بازی داشتند و کاملا به نتیجه امیدوار بودیم. از حضور و حمایت هواداران نیز باید قدردانی کنیم که کنار آنها به این نتیجه رسیدیم.


وی ادامه داد: برای تراکتورسازی احترام زیادی قائل هستم. آنها در این فصل با حضور بازیکنان بزرگ و مالک فوتبالدوست خود یکی از مدعیان جدی جام بوده‌اند و هنوز هم این شانس بزرگ را دارا هستند. مطمئنا اما نتیجه کسب شده حاصل تلاش بیشتری بود که بازیکنان ما در زمین صورت دادند. ما موقعیت‌های زیادی نیز در این بازی داشتیم و واقعا یک روز باشکوه برای سپیدرود بود. باید این روند را حفظ کنیم و در نهایت به هدف بزرگ خودمان برسیم.


ربیعی فر درباره اینکه این پیروزی را بابت اشتباهات فروزان کسب کرده‌اند گفت: در فوتبال مگر می‌شود اشتباه نکرد؟ در بازی شب گذشته منچسترسیتی و تاتنهام مگر بدون اشتباه 7 گل ثبت می‌شد؟ منچسترسیتی یکی از بزرگترین و ثروتمندترین باشگاه‌های کنونی جهان است که سرنوشت آنها هم مثل رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد و البته پاریسن ژرمن با حذف همراه بود. مگر بازیکنان بزرگ و ستاره در اختیار آنها نبود؟ الان آژاکس در این بازی توانست با کیفیت خود یوونتوس را حذف کند باید آن را به چیز دیگری مربوط دانست؟ بازیکنان ما در دیدار با تراکتورسازی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در زمین گذاشتند و قابل ستایش هستند. اینقدر خوب و مطمئن بودند که من ادعا کنم در آن بازی بوفون و دیگر دروازه‌بانان بزرگ دنیا هم بودند آنها راهی برای گلزنی به دست می آوردند. سپیدرود البته بدشانس بود که از دیگر موقعیت‌های خود استفاده نکرد و شاید به نتیجه بهتری نیز دست پیدا می‌کرد.


مربی سپیدرود درباره جدال فردای تیمش برابر پارس جنوبی جم نیز گفت: ما اکنون کاری به دیگر رقبا نداریم. فقط از همه می‌خواهیم فوتبال پاک را در دستور کار قرار دهند. کار سختی نیز برابر پارس جنوبی خواهیم داشت. آنها در این فصل نتایج خوبی کسب کرده‌اند و از شرایط میزبانی به خوبی سود می‌برند. بازیکنان ما نیز انگیزه و روحیه لازم برای دستیابی نتیجه را دارند و ما هیچ وقت ناامید نخواهیم شد.

 

سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد

به گزارش ورزش سه، اصغر باقریان مدیرعامل سال‌های نه چندان دور فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در گفتگویی که با خبرنگار "ورزش سه" داشت نسبت به شرایط این دو تیم به گفتگو پرداخت.

باقریان در این گفتگو اعتقاد داشت که این دو باشگاه دچار روزمرگی شدند و برنامه‌های بلندمدتی که در گذشته دنبال می‌کردند را در دستور کار خود قرار ندادند و همین مسئله باعث شده تا در نتیجه گیری و حتی رشد و تکامل بازیکنان جوان برنامه خاصی نداشته باشند.

باقریان در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: چندین سال است که از فوتبال دور هستم و دورا دور شرایط تیم‌ها را دنبال می‌کنم و ارتباط خاصی با اهالی فوتبال ندارم و صرفا با ارتباطاتی که بوده در جریان اتفاقات فوتبال قرار می‌گیرم.

او در ادامه افزود: تیم‌های فولاد و سپاهان دو تیم قدرتمند از لحاظ زیرساخت و امکانات هستند، این دو تیم سال‌های طولانی بیشتر در حال ساختار سازی درونی بودند و از داخل مجموعه خودشان بهره می‌بردند، این فلسفه تیم‌هایی است که امکانات و شرایط خوبی دارند، فولاد در خوزستان شرایط بهتری در استعدادیابی داشت و کار کردن از درون در برنامه آنها بود، وقتی که این تیم‌ها وارد رقابت های بزرگ‌تر می‌شوند و سعی می‌کنند با بازیکنانی خارج از مجموعه خودشان استفاده کنند یک مقداری باید برنامه مدیریتی خود را تغییر دهند و در این تضادی که پیش می‌آید کار کردن برایشان سخت می‌شود، آنها زمانی که از درون مجموعه‌ خودشان بازیکن تزریق می‌کنند خیلی موفق تر عمل می‌کنند.


باقریان با تاکید به حضور تعداد زیادی از بازیکنان فولاد در تیم ملی گفت: در دوران ما یحیی گل‌محمدی، ابراهیم میرزاپور، محمد علوی، جلال کاملی، ایمان مبعلی و تعداد زیادی بازیکن دیگر در تیم ملی حضور داشتند.

وی ادامه داد: در دوران ما بازیکنان زیادی در فولاد به سطح اول فوتبال ایران تزریق شد، 17 بازیکن از تیم جوانان اضافه شدند و این بازیکنان تعدادی در استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تعدادی در فولاد باقی‌ماندند و نزدیک 10 سال در سطح اول فوتبال ایران به میدان رفتند.

او نسبت به شرایط صحیح استفاده از بازیکنان جوان گفت: استفاده از بازیکنان پایه شرایط خاص خودش را دارد، این شکل نیست که آنها را بتوان وارد میدان کرد، باید با کارهای روحی روانی و تمرینات خاص وارد میدان شوند و بازی دادن به آنها هزینه دارد، باید فشار نتایج را برای مدتی تحمل کرد تا این بازیکنان در فرم ایده‌آل آماده بهره برداری شوند، ما در گذشته چند سال سرمایه گذاری کردیم و سه چهار سال بعد نتیجه آن را دیدیم.

باقریان نسبت به تغییرات پیاپی در کادرفنی فولاد گفت: برای تیم‌هایی که می‌خواهند روی برنامه بلند مدت کار کنند باید برنامه ریزی باشد، در دوران ما برنامه های 3 تا 5 ساله چیده می‌شد و نتایج و اهداف مشخص شده بود، حتی عدم نتیجه گیری هم برنامه ریزی شده بود، اما در حال حاضر در این دو تیم همه چیز به کارهای روزمره ختم می‌شود، آنها نمیدانند چه می‌خواهند بکنند، آنها چون برنامه ریزی نکردند وارد فضای فعالیت می‌شوند میبیند آن چیزی که می‌خواستند نشده و مجبور می‌شوند تغییرات ایجاد کنند، در فوتبال حرفه ای دنیا اساس روی برنامه ریزی چیده شده است.

مدیرعامل سابق سپاهان نسبت به شرایط این تیم گفت: سپاهان امسال به طور کلی دو تیم کامل در اختیار داشت، کادرفنی مجرب و توانمند را در اختیار داشت و مدیریت این ها اصلا ساده نیست، از لحاظ مدیریت هزینه و حواشی سخت تر از تیم معمولی است، اگر این تیم نتایج مثبتی داشته باشد این بار روحی روانی مثبت به تیم منتقل می‌کند و کمک می‌کند به نتیجه گیری، اگر با همین شرایط فشار منفی شود ضربات هولناکی به تیم وارد می‌شود و این اتفاق برای سپاهان رقم خورد، برای قهرمانی نمی‌توانی سه هفته پشت سر هم نتیجه نگیرید، اما اگر یک تیم میان جدولی باشی سه هفته هم نتیجه نگیرید می‌توانید باز تیم را جمع کنید، نتیجه نگرفتن سپاهان در چند هفته متوالی فشار روحی روانی زیادی به این تیم وارد کرد و کنترلش راحت نبود.

او نسبت به اینکه این دو تیم در سال آینده می‌توانند مجدد در سطح اول فوتبال مدعی باشند گفت: خیلی از درون تیم ها خبر ندارم اما کار فولاد ساده‌تر است، آنها امسال نتیجه نگرفتند و برای تغییرات کار ساده تری دارند، اما سپاهان با توجه به اینکه برای قهرمانی بسته شده بود سال بعد هم باید برای قهرمانی تلاش کند، سپاهانی ها امسال هزینه های زیادی انجام داد و برای تغییرات هزینه بیشتری باید انجام دهند و بحث پشتیبانی در این زمینه خیلی مهم است، اینکه آنها بخواهند تغییراتی در کادرفنی و بازیکنان داشته باشند یا خیر و اینکه کادرفنی جدید بتواند با تغییرات بازیکنان هماهنگ باشد یک موضوع خیلی مهم است، کار برای سپاهان سخت است اما فولاد برای قهرمانی بسته نشده بود و فصل بعد با تغییرات و اندکی آرامش بیشتر و مدیریت صحیح می‌تواند رویکرد بهتری داشته باشد و کار سختی ندارد.

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • فقط بذارید من برم!