Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@13:05:45 GMT

هوای اهواز در شرایط ناسالم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۹۶۶

هوای اهواز در شرایط ناسالم قرار گرفت

مدیر کل دفتر پایش فراگیرسازمان حفاظت محیط زیست گفت: هوای شهر اهواز با شاخص ١٠٨ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

شینا انصاری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هوای شهرهای گرگان با شاخص 29،اردبیل 33 ، ارومیه ٣٣، تبریز ٣4، سنندج ٣4، بیرجند ٣٨، ایلام 45، بجنورد 45 و رشت 4٧ در شرایط پاک قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت : همچنین شهرهای زاهدان با شاخص 5٣، اراک 55، شهرکرد 5٨، کرمانشاه 6١، قم 64 ، کرمان 64، بوشهر 65، قزوین 6٨، بندرعباس 6٩، خرم آباد ٧١، کرج ٧٨، تهران ٧٩، مشهد ٨١، اصفهان ٨٢، همدان ٨5، زنجان ٨٧، یزد ٨٨ و شیراز ٩٢ در شرایط قابل قبول قرار دارند.

انصاری درباره وضعیت کیفی هوای تهران در ٢٤ ساعت گذشته گفت: آلاینده منواکسیدکربن با شاخص ٢4 در شرایط پاک ، ازن: پاک(36)، دی اکسید نیتروژن: قابل قبول (55)، دی اکسید گوگرد: پاک (12)، ذرات معلق با قطر کمتر از ١٠ میکرون: قابل قبول (68)، ذرات معلق با قطر کمتر از ٢.٥: قابل قبول (79) قرار دارد.

روز گذشته هوای شهر های بزرگ ، پرجمعیت ، صنعتی و کلانشهر ها در شرایط پاک و سالم قرار. داشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هوای اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در حال حاضر امروز دوشنبه هوای یک شهر استان تهران قرمز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق بیست‌ودوگانه تهران هم‌اکنون با شاخص ۱۱۹ در وضعیت نارنجی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در استان تهران شهر قدس با شاخص ۵۹، لواسان با شاخص ۸۵، دماوند با شاخص ۶۵، رباط کریم با شاخص ۷۶، پاکدشت با شاخص ۹۰، پیشوا با شاخص ۷۳، ورامین با شاخص ۷۳، اسلامشهر با شاخص ۹۴، باغستان با شاخص ۷۱ و ملارد با قرار گرفتن روی عدد ۶۰ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول است.

همچنین باقرشهر با شاخص ۱۶۲ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 744694

دیگر خبرها

  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان قابل قبول است
  • هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • هوای ۵ شهر اصفهان قابل قبول است
  • شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • هوای تهران آلوده شد
  • هوای پایتخت آلوده شد
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول