Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@04:57:48 GMT

بکارگیری بیش از ۵۰۰۰ ارتشی در سیل گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۹۷۰

بکارگیری بیش از ۵۰۰۰ ارتشی در سیل گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، امیر سرتیپ دوم محمد غفاری در مراسم بزرگداشت روز ارتش که در آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: به خاطر حادثه ای که برای شهرستان های گلستان خصوصاً گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان روی داد، رژه امسال به صورت متمرکز در آق قلا برگزار شد.

وی با اشاره به نامگذاری این رژه به نام رژه خدمت، افزود: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی دست در دست یکدیگر دادند و در مقابل استکبار جهانی همچون سدی آهنی و در برابر مردم خود خدمتگزار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری با بیان اینکه چند استان کشور در آغاز سال نو، دچار سیل شدند، اضافه کرد: این حادثه گرچه کام مردم ما را تلخ کرد اما جلوه‌های زیبایی از همدلی، همزبانی و صبوری مردم به جای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در قالب خدمت‌رسانی تیم‌های سیار پزشکی در آق‌قلا و گمیشان فعالیت کردند، گفت: نیروهای امدادی چهار پایگاه امدادی زیر نظر ستاد بحران در مناطق مختلف در سه حوزه امداد و نجات، راه های ارتباطی و لایروبی و مستحکم کردن دیواره رودخانه و ایجاد سیل بندها در اطراف شهرهای سیل زده فعالیت می کردند.

وی بیان کرد: ارتش طی این مدت با بکارگیری بیش از پنج هزار نیروی انسانی، ۱۱۷ خودرو سبک و نیمه سنگین، دو بیمارستان صحرایی، سه خبازخانه صحرایی، دو آشپزخانه صحرایی، دو دستگاه حمام صحرایی، سه فروند بالگرد، هشت دستگاه خودرو توپکش کرایس، ۲۲ فروند قایق، هشت دستگاه نفربر دو زیست، سه دستگاه پاراموتور، ۶۷ غواص و بیش از ۲۰ دستگاه امکانات مهندسی سعی کرد در کنار سایر نیروهای مسلح گوشه ای از آلام و درد مردم را کاهش دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان بیان کرد: گلباران گلزار شهدا به مناسبت ارتش برگزار شد، بازدید از مناطق سیل‌زده، دیدار با خانواده شهدا، رژه خودروهای امداد و نجات، محفل انس با قرآن از برنامه‌های روز ارتش در استان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان

به گزارش خبرآنلاین از سنندج، عبدالملکی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان با اشاره به انجام تعداد ۶۲ گشت‌ مشترک توسط ادارات ذیربط در سال ۱۴۰۲ از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز نموده بودند، خبر داد

وی افزود: در همین راستا تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898655

دیگر خبرها

  • آوای ۵۰۰۰ ساله در لرستان به روایت تسنیم از خنیاگران سرنا
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد