Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:21:32 GMT

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز ارتش را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۹۷۹

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز گرامیداشت حماسه آفرینی‌های جان برکفان و دلاور مردانی است که با انفاس قدسی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ندای حیات دوباره خود را بازیافتند و عاشقانه هستی خویش را در دوران دفاع مقدس نثار و بر بلندای رفیع اقتدار و سربلند سرافراز ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز بزرگ که امسال با خدمت‌رسانی عاشقانه و مدیریت جهادی ارتشیان خدوم عزیزمان در کنار سایر خدمتگزاران نظام اسلامی در حادثه سیل، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این نهاد مقدس افزوده است را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی توفیق روزافزون و تداوم خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 4594731 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر حاتمی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است