Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@14:00:43 GMT

اعتماد به جوانان در جامعه افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۰۹۹۹

اعتماد به جوانان در جامعه افزایش یابد

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جشن بزرگی که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و با حضور کارکنان سپاه پاسداران امروز، 29 فروردین ماه در حسینیه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان قروه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آنچه که از تاریخ بدست می‌آید مشخص شده که حضرت علی اکبر علیه السلام دارای همسر و فرزند بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن محکوم کردن حرکت بی‌خردانه آمریکا مبنی بر تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: همه موظف به تربیت جوانان مؤمن، انقلابی، متدین و متقی هستیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه شاهد این هستیم که در هر جایی که جوان ورود کرده بهترین نتیجه را به دست آورده، بیان کرد: لازم است تا از جوانان در بخش‌های مختلف استفاده بیشتری شود.
وی عنوان کرد: در اوایل انقلاب جوانان انقلاب را مدیریت کردند و باید اعتماد خود به جوانان را افزایش دهیم و کار را به جوانان بسپاریم و این، خواست مقام معظم رهبری مدظله العالی است.
حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به مشکلات پیش آمده سیل در برخی استان‌ها بیان کرد: همواره شاهد این هستیم که جوانان در شهرهای سیل زده حضور یافته و مشغول کمک‌رسانی هستند.
وی عنوان کرد: زمانی که حضرت علی اکبر علیه السلام به میدان رفت، امام حسین علیه السلام پشت سر او قرآن خواند و آیه 33 سوره آل عمران «إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَى آدَمَ وَنُوحًا وَآلَ إِبْرَاهِیمَ وَآلَ عِمْرَانَ عَلَى الْعَالَمِینَ؛ به يقين خداوند آدم و نوح و خاندان ابراهيم و خاندان عمران را بر مردم جهان برترى داده است» را تلاوت فرمودند؛ که تلاوت این آیه نشان دهنده برگزیده بودن حضرت علی اکبر علیه السلام است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به سخن امام حسین علیه السلام در کربلا که فرمودند: اشبه الناس خَلقا و خُلقا و منطقا برسولک، افزود: حضرت علی اکبر علیه السلام هم خَلقا و به لحاظ چهره و شمایل، هم خُلقا و به لحاظ اخلاق به این معنا که اخلاق نیکوی پیامبر که قرآن به آن اشاره می‌کند در حضرت علی اکبر علیه السلام بود و هم منطقا و به لحاظ فصاحت و بلاغت و سخنوری شبیه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بود.
وی در پایان یادآور شد: هر کس وظیفه دارد تا خود را شبیه رسول خدا کرده و در راه متخلق شدن به خلق نبوی صلی الله علیه و آله و سلم تلاش کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی روز جوان جشن میلاد علی اکبر قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: امروزسه‌شنبه چهارم اردیبهشت است. روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به حضرت امام سجادعلیه السلام و امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.

امروز روز خوب و مبارکی است و برای امور زیر خوب است: 

مسافرت.

شراکت و امور شراکتی.

امور زراعی و کشاورزی.

تجارت و داد و ستد.

بنایی عمارت؛ و خرید دکان و ملک خوب است. 

ولی ازدواج خیر ندارد.

 بیمار امروز زود خوب شود.

احکام نجوم

 امروز تا ظهر قمر در برج سنبله و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است:

ارسال کالا‌های تجاری به مشتری.

خرید باغ و زمین زراعی.

خرید منزل و آپارتمان.

امور زراعی و کشاورزی.

قباله و قولنامه نوشتن؛ و آغاز بنایی و خشت بنا نهادن نیک است.

ولی برای ازدواج؛ و شروع معالجه مناسب نیست.

نوشتن ادعیه احراز و نماز حرز و بستن آن خوب است. 

مسافرت

 مسافرت خوب است. 

مباشرت شبِ چهارشنبه

مباشرت و عروسی مکروه است.

اصلاح سر و صورت

اصلاح سر و صورت طبق روایات، اصلاح مو (سروصورت) در این روز از ماه قمری، باعث غم و اندوه می‌شود.

حجامت خون دادن قصد و زالو انداختن

خون دادن یا حجامت در این روز از ماه قمری، باعث قوت بدن می‌شود.

 ناخن گرفتن

 سه شنبه برای گرفتن ناخن، روز مناسبی نیست و در روایتی گوید باید بر هلاکت خود بترسد.

دوخت و دوز

 سه شنبه برای بریدن، و دوختن لباس نو روز مناسبی نیست و شخص، از آن لباس خیری نخواهد دید (به روایتی آن لباس یا در آتش میسوزد یا سرقت شود و یا شخص، در آن لباس مرگش فرا رسد) (خرید لباس اشکال ندارد) (کسانی که شغلشان خیاطی است میتوانند در روز‌های خوب بُرش بزنند و در روز‌های دیگر ان را تکمیل کنند)

وقت استخاره در روز سه‌شنبه

وقت استخاره در روز سه شنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶ عصر تاعشای آخر (وقت خوابیدن)

تعبیر خواب 

تعبیر خوابی که شب چهارشنبه دیده شود طبق ایه‌ی ۱۹ سوره مبارکه مریم علیها السلام است.

قال انما انا رسول ربک لاهب لک غلاما... 

و از معنای آن استفاده می‌شود که فرستاده‌ای از جانب فرد بزرگی نزد خواب بیننده بیاید و خبر‌های دلپسند و خاطر خواه به او برسد و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید.

ذکر روز سه‌شنبه

یا ارحم الراحمین ۱۰۰ مرتبه

ذکر بعد از نماز صبح ۹۰۳ مرتبه یاقابض که موجب رسیدن به آرزو‌ها میگردد.

روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به حضرت امام سجادعلیه السلام و امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.

tags # تقویم نجومی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳