Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@18:49:12 GMT

موضوع پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۰۰۷

، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به امیر سرلشکر موسوی، سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی آجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان،مدیران و کارکنان غیور و فداکار ارتش انقلابی و مکتبی تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک جایگاه و نقش آفرینی های بزرگ و سرنوشت ساز "ارتش جمهوری اسلامی ایران" در کنار سایر نیروهای مسلح در حافظه تاریخی ملت  از اعتبار معناداری برخوردار است و یادآوری آن به ویژه برای نسل جوان،  الهام بخش و می تواند منشاء مسئولیت پذیری های سلحشورانه در دفاع از منافع ملی و پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور قرار گیرد.

اقتدار و پیشرفت های شگفت انگیز دفاعی امروز جمهوری اسلامی ایران که قدرت بازدارندگی کشور عزیزمان را  به واقعیتی انکارناپذیر  و عامل عصبانیت هیات حاکمه نظام فرعونی امریکا تبدیل کرده است، مرهون مجاهدت های کم‌نظیر نیروهای مسلح است که در این عرصه نام ارتش انقلابی و شجاع می‌درخشد.

امروز حضور ارتش و نیروهای مسلح درعرصه های نظامی و دفاعی  داخلی و در جغرافیای پیرامونی و همچنین در روزهای اخیر و در صحنه های امداد و خدمت رسانی های صادقانه، حیاتی و ماندگار  به مردم سیل زده کشورمان که بار دیگر هویت و صبغه مردمی آنان را هویدا ساخت نعمت و توفیق بزرگی است که در محضر خدای کریم بایستی شکرگزار آن بود.

 اینک و در شرایطی که آمریکای  ماجراجو و خبیث با عصبانیت ناشی از  شکست های پی در پی منطقه‌ای، در اقدامی شیطانی و تصمیمی نابخردانه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یکی از ارکان دفاعی کشور- را هدف بغض و کینه قرار داده است و با پاسخ محکم و محکومیت انقلابی و قاطع آحاد ملت ایران ،به ویژه آشکار شدن دست برادری  ارتش دلاور و سپاه عزیز برابر خود  روبرو شده است؛ باید به حاکمان کاخ سفید یادآور شد، راهبرد "مقابله به مثل" نظام اسلامی جدی و "نیروهای مسلح جمهوری اسلامی" متحد و یکپارچه برای برخورد با هرگونه خطای تروریستهای آمریکایی در منطقه موسوم به "سنتکام"، مصمم و روش‌های متناسب را در دستور کار دارند.

با تبریک این روز خجسته - به خانواده عظیم ارتش جمهوری اسلامی؛ به ملت زمان شناس و بصیر  ایران اطمینان می‌دهیم ارتش انقلابی و مکتبی با هماهنگی و هم افزایی سایر نیروهای مسلح در راستای دکترین دفاعی جمهوری اسلامی و سیاست ها و راهبرد های هوشمندانه آن برای تضمین "امنیت پایدار ملی" و مقابله قاطع با تهدیدهای جبهه دشمن، به‌رغم عملیات روانی و تبلیغات رسانه ای نظام سلطه- لحظه ای درنگ نخواهد کرد و به مثابه حصن امنیت و آرامش خاطر ملت، با بکارگیری روش های انقلابی و جهادی  و نصب العین قرار دادن آموزه‌های کتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اطاعت از تدابیر و منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)به فضل الهی این مسیر موفق و افتخارآمیز را دنبال خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی استقلال جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی سیل خانواده رسانه امنیت و آرامش انقلاب اسلامی ولایت فقیه مقام معظم رهبری حضرت امام ارتش جمهوری اسلامی ایران تبلیغات حضرت امام مقام معظم رهبری نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم