Web Analytics Made Easy - Statcounter

الناز باجلانی بانوی وزنه‌بردار کردستانی همراه با تیم‌ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کشور چین می‌شود. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که گزینش نفرات المپیک 2020 نیز محسوب می‌شود از روز پنجشنبه 29 فروردین به‌میزبانی کشور چین آغاز می‌شود؛ ایران در این رقابت‌ها در بخش زنان از دسته 55 کیلوگرم و در مردان از دسته 81  کیلوگرم نماینده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم وزنه‌برداری ایران در دو گروه به این مسابقات اعزام می‌شوند که گروه اول بامداد امشب پنجشنبه 29 فروردین ماه رهسپار چین هستند و گروه دوم از وزنه‌برداران کشورمان نیز یکشنبه هفته آینده عازم محل مسابقات خواهند شد.

در گروه اول، مصطفی جوادی، مسعود چترایی، علی میری، سید ایوب موسوی در تیم مردان و پوپک بسامی، مریم زارع، ابریشم ارجمند خواه، الناز باجلانی و سیده الهام حسینی از تیم بانوان حضور دارند.

17 ملی‌پوش به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان دعوت شدندمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان: پیشرفت اردونشینان فراتر از پیش بینی ما بودوزنه برداری قهرمانی جهان| لیست ورودی نهایی ورزشکاران ایران اعلام شد/ حضور در مسابقات با تیمی ناقص

محمدحسین‌برخواه و اکبر خورشیدی سرمربی و مربی تیم مردان، بهرامی نایب رئیس بانوان و مریم امرالله مربی تیم بانوان گروه اول را همراهی می‌کنند.

الناز باجلانی بانوی وزنه‌بردار خوش‌ آتیه کردستانی نیز پس از گذراندن اردوهای آماده‌سازی تیم‌ملی به عنوان نماینده استان در وزن 64 کیلوگرم همراه با سایر ملی‌پوشان کشورمان به چین سفر خواهد کرد.

گفتنی است؛ رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر نینگو کشور چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور

 مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر زاهدان برگزارمی شود.

تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت شرکت دارد.

 مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی  بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین در زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود