Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@08:07:19 GMT

امیر سرتیپ حاتمی روز ارتش را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۰۳۳

امیر سرتیپ امیر حاتمی  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز گرامیداشت حماسه آفرینی‌های جان برکفان و دلاور مردانی است که با انفاس قدسی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ندای حیات دوباره خود را بازیافتند و عاشقانه هستی خویش را در دوران دفاع مقدس نثار و بر بلندای رفیع اقتدار و سربلند سرافراز ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز بزرگ که امسال با خدمت‌رسانی عاشقانه و مدیریت جهادی ارتشیان خدوم عزیزمان در کنار سایر خدمتگزاران نظام اسلامی در حادثه سیل، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این نهاد مقدس افزوده است را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی توفیق روز‌افزون و تداوم خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می نمایم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی روابط عمومی اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران دوران دفاع مقدس نظام اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت ولی عصر حضرت امام ارتش جمهوری اسلامی ایران حضرت امام روابط عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز جمعی از فرماندهان دلاور و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران مهمان صحن علنی مجلس بودند که محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس ضمن تبریک روز ۲۹ فروردین به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مهمانان امروز خوش آمد گفت.   لازم به ذکر است که دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست امروز، روز ارتش را تبریک گفت و گفت: به نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوایی و پدافند هوایی عرض تبریک و تهنیت دارم به ویژه رزمندگان عزیز نیروی زمینی در مرز‌ها و نقاط مرزی.

دیگر خبرها

  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک روز ارتش توسط قالیباف
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • آسمان تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی ارتش در مرزهای شرقی ایران