Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@14:00:49 GMT

7 وزیر هفته آینده برای چه کاری به مجلس می‌روند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۰۹۷

وزیران اطلاعات، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی هفته آینده برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون های تخصصی حضور می یابند. آفتاب‌‌نیوز : کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده از روز شنبه تا چهارشنبه جلسه دارند، جلسات این کمیسیون ها در روز یکشنبه به دلیل میلاد امام زمان(عج) تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین تحولات امنیتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات و معاونانش دوشنبه آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.
**وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش می رودسید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برای ارائه گزارشی در مورد آسیب های ناشی از سیل در استان های سیل زده دوشنبه آینده در کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
فیروزآبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی جهت ارائه گزارش درباره تحولات فضای مجازی و تاثیر آن بر حوزه آموزش دوشنبه آینده در این کمیسیون حضور می یابد.
**وزیر کار به کمیسیون اجتماعی مجلس می رودمحمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوشنبه آینده پیرامون مسائل جاری کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
اعضای این کمیسیون در روز چهارشنبه آینده از مناطق سیل زده کشورمان بازدید می کنند.
**وزیران ، نیرو ، کشور و راه در کمیسیون عمران مجلس حضور می یابندرضا اردکانیان، عبدالرضا رحمانی فضلی و محمد اسلامی وزیران نیرو، کشور و راه و شهرسازی برای بررسی علت وقوع و چگونگی مدیریت بحران در مناطق سیل زده در جلسه روز دوشنبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.
لایحه مشارکت عمومی و خصوصی دوشنبه آینده در این کمیسیون بررسی می شود.
**وزیر جهاد کشاورزی به کمیسیون کشاورزی می رودمحمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی دوشنبه آینده برای بررسی زمینه ها و راهکارهای رونق تولید در بخش کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزرای دولت روحانی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه

سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش این کمیسیون درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

این گزارش براساس ماده ۲۳۴ یعنی بررسی تخلفات در قوه قضائیه تهیه شده است که گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد.

نمایندگان با ۶۷ رای موافق، ۱۳۷ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بعد از تهیه گزارش اگر نظر مجلس بر تایید آن گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه‌ قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد