Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:43:30 GMT

نیروی انتظامی ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۲۱۸

نیروی انتظامی ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حدود ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد و به همین منظور به خود می بالد که نسل سوم انقلاب این چنین در این نهاد برای حفظ کشور جانفشانی می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری ظهر امروز در یادواره شهدای ناجا و رونمایی از کتاب «مهران می‌خندد» که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و خاطره آنها کمتر از خود شهادت نیست به همین دلیل باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و مقام و منزلت آنها را تکریم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی انتظامی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) جشنواره‌ای به نام جشنواره جوان سرباز برگزار کرد و در آن جشنواره یاد و خاطره شهدا را مانند همیشه زنده نگه داشت.

فرمانده ناجا با اشاره به شهیدی که قرار است در این برنامه کتابش رونمایی شود (شهید مهران اقرع) گفت: نیروی انتظامی حدود ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد و در این زمینه به خود می بالد که جوانان این مرز و بوم در این نهاد برای حفظ کشور این چنین از جان خود می‌گذرند.

سردار اشتری تصریح کرد: تمامی این شهیدان دهه هفتادی و شهدای دیگر ناجا زمینه انقلابی و دینی خوبی را هم در خانواده و هم در باطن خود داشته‌اند که اکنون توانسته اند به درجه رفیع شهادت برسند.

وی در پایان گفت: یکی از آن ۲۰۰ شهید دهه هفتادی نیروی انتظامی شهید مهران اقرع است که امروز با افتخار از کتاب زندگی نامه این شهید که اتفاقاً به دست یک نویسنده دهه هفتادی هم نوشته شده رونمایی می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است

حجت الاسلام سید عباس موسوی امام جمعه گیلانغرب روز پنجشنبه در مراسم یاد و خاطره پنج هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر دوران دفاع مقدس در شهرستان گیلانغرب با گرامیداشت نام و یاد شهید سرافراز حسین ثابتخواه در سی و هفتمین سالگرد شهادتش و با حضور خانواده این شهید گرانقدر در محل مرکز آموزش رزم شهید ثابتخواه گیلانغرب، گفت: حفظ نام و یاد شهدا تضمین کننده سعادت جامعه در مسیر توحید است.

وی اظهار کرد: شهدا در پیشگاه خداوند آبرومندند، زیرا که جلوه‌ای از نور خدا هستند و این مملکت به پشتیبانی شهدا همواره بر قله‌های افتخار قرار دارد.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه عملیات غرور آفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه جنایات رژیم صهیونیستی مصداق به جریان خون در رگ غیرت ایرانیان و تمام آزادیخوهان جهان است، گفت: امروز دشمنان توسعه و بالندگی کشور ما را بر نمی‌تابند به همین خاطر به ترور دانشمندان هسته‌ای روی آوردند که در راس آنها رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و آمریکا قرار دارد و این عملیات اسرائیل و تمام حامیانش را رسوا کرد.

زهرا ثابت خواه خواهر شهید ثابتخواه نیز با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری یادواره درخور نام برادر شهیدش، گفت: به کوری چشم همه بدخواهان و دشمنان همچنان پای آرمان‌ها والای شهیدان هستیم.

در پایان از خانواده شهید حسین ثابتخواه و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان گیلانغرب تجلیل شد.

شهید حسین ثابت خواه اهل مشهد مقدس از فرماندهان دوران دفاع مقدس در قرارگاه رمضان نیروی زمینی سپاه بود که بار‌ها در مناطق عملیاتی مجروح شد و سرانجام در نتیجه حمله شیمیایی در منطقه بانه در سال ۶۶ مجروح و پس از انتقال به بیمارستان لبافی نژاد تهران ابتدا از ناحیه ۲ چشم نابینا و در ادامه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • ۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد