Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات اورژانس کشور برای موج جدید بارندگی‌ها، اظهار کرد: تمامی مراکز درمانی و تیم های اورژانس کشور در آمادگی کامل قرار دارند تا در صورت بروز خطرات احتمالی و ایجاد سیلاب ناشی از موج جدید بارش‌ها شروع به امداد رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره سامانه بارشی که به زودی وارد کشور می‌شود، گفت: نیروهای امدادی کماکان در مناطق سیل زده در حال امداد رسانی هستند و تا عادی شدن اوضاع در این مناطق حضور خواهند داشت؛ نیروهای اورژانس کشور برای مواجهه با سامانه‌های بارشی و ایجاد سیلاب‌ها آماده هستند.

کولیوند تصریح کرد: حدود ۱۵۰ تیم عملیات ویژه در تمامی استان‌های سیل زده شامل استان اصفهان، لرستان، قم، تهران و خوزستان حضور دارند و مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان هستند؛ این تیم‌ها که همگی تیم‌های واکنش سریع هستند تا رفع ماکل خطر و مقابله با خطرلت احتمالی به مردم خدمت می‌کنند.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه اورژانس کشور با آمادگی کامل برای  مقابله با حوادث در این استان‌ها مستقر هستند و هماهنگی‌های لازم با تمامی مراکز درمانی و اورژانس های پیش بیمارستانی انجام شده است.

انتهای پیام/

امدادرسانی اورژانس کشور به مردم مناطق سیل‌زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • سیل در چین / ۱۱ نفر ناپدید شدند
  • سیل در چین؛ ۱۱ نفر ناپدید شدند
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • سیل دبی و تاثیرات آن بر سلامتی شهروندان + عکس
  • بارندگی در اکثر مناطق کشور تا پایان هفته