Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:54:38 GMT

2 کاراته کای کرمانشاهی عازم لیگ جهانی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۳۲۹

2 کاراته کای کرمانشاهی عازم لیگ جهانی شدند

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از اعزام 2 کاراته کای کرمانشاهی به رقابت های لیگ جهانی (کاراته وان) که قرار است به میزبانی مراکش برگزار شود، خبر داد.

ناصر محمد صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هامون درفشی پور و مهدی خدابخشی 2 کاراته کا کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی در ترکیب اعزامی تیم ایران برای حضور در مسابقات لیگ جهانی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: درفشی پور در وزن 67- کیلوگرم و خدابخشی نیز در وزن 84- کیلوگرم برای تیم کاراته ایران در لیگ جهانی کاراته به میدان می رود.
محمدصالحی تصریح کرد: تیم کاراته ایران با 20 ورزشکار (13 آقا و 7 خانم) روز گذشته تهران را به مقصد مراکش ترک کرد تا از فردا (جمعه - 30 فروردین) به رقابت با حریفان بپردازد.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با بیان اینکه سومین دوره مسابقات لیگ جهانی مراکش تا روز دوشنبه دوم اردیبهشت به طول می انجامد، گفت: بیش از یک هزار ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی و شهاب سلطانی به عنوان مربی هدایت تیم کاراته آقایان ایران را در لیگ جهانی برعهده دارند.
محمدصالحی در پایان با اشاره به آمادگی مطلوب درفشی پور و خدابخشی ابراز امیدواری کرد تا هر دوی آن ها دست پر و با مدال لیگ جهانی را ترک کنند.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته ليگ جهاني كاراته كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان عازم نیویورک شد

امیرعبداللهیان در روز چهارشنبه در ابتدا به استانبول رفت و بعد از دیدار از سرکنسولگری ایران در این شهر، از استانبول راهی نیویورک شد.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد موضوع فلسطین راهی نیویورک شده است.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان عازم نیویورک شد
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • طاق‌بستان برای هموفیلی‌ها قرمز شد
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان