Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:02:43 GMT

رشد ۷ درصدی اشتغال در اردستان در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۳۴۲

رشد ۷ درصدی اشتغال در اردستان در سال ۹۷

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید صادقی طباطبایی نژاد عصر پنجشنبه در نشستی با مسئولان کانال‌ها و فضای مجازی شهرستان اردستان اظهار داشت: افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارند باید واقعیت‌ها را بیان کرده و از شایعه پراکنی دوری کنند.

وی افزود: فعالیت‌های خوبی در کشور انجام می‌شود که چه بسا بسیاری از آنها در فضای مجازی بازتاب داده نمی‌شود بلکه برخی مغرضانه در برابر کارهای انجام شده موضع نیز می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد نا امیدی به نفع هیچکس نیست و کارهای خوب باید به مردم گفته شود، افزود: ایجاد هفت زمین چمن مصنوعی در اردستان به منظور ایجاد نشاط در میان جوانان از فعالیت‌های خوبی است که توسط مسئولان شهرستان اردستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقدهای خود از عملکرد مسئولان را باید به شکل منصفانه بیان و مطالبات مردم را هم پیگیری کنند، ابراز داشت: و برای کمتر شدن مشکلات همه باید با یکدیگر دست به دست بدهند که نمونه این اتحاد مسئولان در اردستان، اجرای ۷۰ کیلومتر فیبر نوری در سال گذشته در اردستان بود و بدین شکل توانستیم مشکل اینترنت مردم شهرستان را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت اشتغال این احتمال می‌رود که آمار اشتغالزایی در کشور کم شود.

اردستان ۷ درصد رشد اشتغال در سال گذشته داشته است

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ تصمیم همه مسئولان بر این است که وضعیت اشتغال در جامعه را تثبیت کنند، گفت: در سال گذشته در اردستان ریزش اشتغال نداشتیم و حتی آمارها رشد هفت درصدی اشتغال را در اواخر سال نشان می‌دهد به نوعی که فقط ۲۶۰ نفر بیمه جدید داشتیم.


 

کد خبر 4594744

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۸ هزار نفر در شهرک صنعتی۲ اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اشتغال‌زایی هشت هزار نفری در شهرک صنعتی۲ اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تأسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

علایی، شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران در آن منعقد شده است که با بهره‌برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که خوشبختانه طی چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از برنامه‌های این شرکت برای آماده‌سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که خوشبختانه برآوردهای لازم در خصوص اجرای پروژه بهسازی که در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود، انجام شده است که به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، اجرای پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: حرکت در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و جلب رضایت سرمایه‌گذاران و رفع موانع واحدهای صنعتی، از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال مزین به جهش تولید است که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحدهای تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

کد خبر 744807

دیگر خبرها

  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • تجمع مردم اردستان در حمایت از حمله موشکی به رژیم صهیونیستی
  • اشتغال ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • اشتغال ۸ هزار نفر در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی