Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:02:37 GMT

غیبت مهمانان نساجی در مصاحبه پیش از مسابقه اپیدمی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۳۴۴

غیبت مهمانان نساجی در مصاحبه پیش از مسابقه اپیدمی شد

ساری - ایرنا - حاضر نشدن سرمربیان تیم های لیگ برتری مهمان نساجی مازندران در مصاحبه پیش از مسابقه ، با غیبت یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو ظاهرا به رویه ثابت تبدیل شده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پیش از این برانکو سرمربی پرسپولیس ، امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان و جرج لینکز سرمربی تراکتور سازی هم در مصاحبه های پیش مسابقه ای که هیات فوتبال مازندران برایشان ترتیب داده بود ، حضور نیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این درحالیست که طبق اعلام فدراسیون فوتبال تمام سرمربیان تیم های مهمان و میزبان مکلف به حضور در مصاحبه پیش از دیدار رقابت های لیگ برتری هستند.
نایب رئیس هیات فوتبال مازندران حضور سرمربیان تیم های میزبان و مهمان را در مصاحبه پیش مسابقه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران الزامی دانست و دلیل عدم حضور سرمربی تیم پدیده شهر خودرو ( مشهد) را تاخیر در پرواز مشهد- ساری عنوان کرد.
ساعت مصاحبه پیش از مسابقه هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر نساجی با پدیده شهر خودرو برای سرمربی این تیم مهمان ساعت 16 امروز پنجشنبه پیش بینی شده بود که به دلیل عدم حضور یحیی گل محمدی با وجود حضور خبرنگاران لغو شد.
نساجی قائمشهر در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر فردا جمعه 30 فروردین ماه 98 میزبان تیم پدیده خودرو است.
این دیدار ساعت 16 در استادیوم ورزشی شهید وطنی شهر قائمشهر برگزار می شود.
تیم پدیده شهر خودرو از 25 بازی گذشته رقابت های لیگ برتر با 46 امتیاز در رده ششم و نساجی قائمشهر با همین تعداد بازی و 26 امتیاز در رده 11 جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
6982/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر نساجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر فنی فدراسیون(تکنیکال دایرکتور) برای حضور در همایش دعوت کرد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند