Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز دنبال شد و تیم‌های بسکتبال شیمدر تهران و شهرداری گرگان برای سومین بار در این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند.

پیش از این بازی دو تیم، دو بازی در تهران داشتند که حاصل آن یک برد برای شاگردان اسلامی و یک پیروزی برای شاگردان کلاسنگیانی بود و سومین دیدار دو تیم در گرگان و با حضور پر شور هواداران تیم شهرداری گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیمیدری‌ها در این بازی در پرتاب ضربات پنالتی و به طور کلی در پرتاب خوب نبودند و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند در طرف مقابل، اما بازیکنان شهرداری شرایط بهتری داشتند و بازی خوب آن‌ها نسبت به تیم میهمان از همان ابتدای بازی مشهود بود.

بازی دو تیم با هیجان زیادی در تک تک لحظات پیگیری می‌شد و در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۸۱ - ۶۴ به پیروزی برسد تا برای رسیدن به فینال تنها نیازمند یک پیروزی دیگر باشد.

بیشتر بخوانید:

آبکاریان:قضاوت بازی‌های نیمه نهایی آسان نبود / داوران بازی‌های برگشت جا به جا می‌شوند

کلاسنگیانی: نتیجه دلخواهمان را در تهران کسب کردیم/ تیم متفاوتی را در گرگان می‌بینید

انتهای پیام/ 

پیروزی شهرداری گرگان مقابل شیمیدر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، سعید اسماعیلی موفق شد با پیروزی مقابل کشتی‌گیری از قرقیزستان، به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر «بیشکیف» نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده و نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

او پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی‌لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • محمدرضا رستمی یک قدمی مدال طلا
  • میرزازاده راهی فینال شد
  • دادمرز در یک قدمی مدال طلا