Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانباز سرافراز قطع نخاع گردنی حاج حسین آملی پس از تحمل سالها رنج و مشقت ناشی از جانبازی به برادر و همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش بلاغ، جانباز سرافراز حاج حسین آملی ((برادر شهید گرانقدر سید مهدی آملی)) یادگار هشت سال دفاع مقدس و مردی از سلاله نیکان و صابران، با تحمل سالیان درد و رنج ناشی از جانبازی،پس از 35 سال، سحرگاه روز پنج شنبه بیست و نهم فروردین ماه در بیمارستان امام خمینی( ره) ساری به فیض شهادت نائل شد و به برادر و همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانباز شهید حاج حسین آملی متولد سال1344در تاریخ 17 /03 / 1363 در منطقه مریوان بر اثر اصابت گلوله به مقام جانبازی (( قطع نخاع گردنی ))نائل شد.

زمان تشییع جنازه جانباز شهید حاج سید حسین آملی اعلام شد

مراسم شب وداع با پیکر جانباز شهید حاج حسین آملی شامگاه جمعه ۳۰ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان سپاه کربلا ساری برگزار می‌شود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از آحاد مردم ولایتمدار خواست تا با حضور گسترده در مراسم تشییع جنازه جانباز شهید حاج حسین آملی ، دیگر بار با آرمان های والا و مقام شامخ شهیدان تجدید پیمان کنند.

پیام تسلیت معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه و‌ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت جانباز شهید سید حسین آملی پیامی صادر کرد.

در متن پیام آمده : خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند. برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی با صبر و شکیبایی در کوچه های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند.اما قدم های ایشان هیچگاه زمین گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدتشان است که روح پر تمنای شان را به همرزمان شهیدشان واصل می کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر " سید حسین آملی" مبارک باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

پیام آیت الله طبرسی به مناسبت شهادت شهید سید حسین آملی

در پی شهادت جانباز شهید سید حسین آملی پیام تسلیت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران صادر شد در این پیام آمده است:


شهدا به حق ذخائر معنوی این ملت و نظام هستند. آنان جان بر کف و سرشار از ایمان و اعتقاد به درگاه حق پیوستند عشق ازلی و ابدی آنان در تجلی ایثار و جانبازی در طریق معبود یگانه معنا و مفهوم پیدا کرد،آسایش و امنیت امروز ملت و نظام مرهون غرور آفرینی و رشادت شهیدان است، تاریخ جاوید کشور سرشار از لحظات پرشکوهی است که با ایثار جانبازی آزادگی و شهادت، مردان غیرتمند آن همچون  خورشید درخشان پر فروغ گشته است. درود خداوند به همه شیهدان به ویژه شهید سید حسین آملی که سال‌های سال پس از تحمل جانبازی و بیماری دار فانی را لبیک گفته و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و خانواده شریف آن شهید بزرگوارو مردم ولایتمدار مازندران به ویژه مردم غیور ساری وآمل , از خداوند متعال علو درجات برای آن شهیدعزیز و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.


انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست