Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، استقلال فعالیت خود را برای نقل‌وانتقالات تابستانی آغاز کرده است تا در فصل آینده با تیمی قدرتمند در مسابقات حاضر شود.

 

امید نورافکن هافبک آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات زمستانی به صورت قرضی از شارلوا به استقلال بازگشت تا فوتبال خود را در ایران دنبال کند. مدیران استقلال در نظر دارند قرارداد کاپیتان تیم امید ایران را دائمی کنند و مذاکراتی را با باشگاه بلژیکی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه شارلوا با فروش امید نورافکن به باشگاه استقلال موافقت کرده است. گفته می‌شود مبلغ این انتقال 700 هزار یورو (10 میلیارد) برای آبی‌های پایتخت آب خواهد خورد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امید نورافکن نقل وانتقالات بازیکن استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات